آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - آیین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز در آیین تکریم مجید یزدان‌پناه و معارفه سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تربیت تمام ساحتی سیاست اول ماست؛ تربیت تمام ساحتی الزاماتی هم دارد و آن هم معلم تمام ساحتی می‌خواهد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در بخش پایانی صحبت های خود از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش در مدارس استان کرمانشاه خبر داد و ابراز امیداوری کرد: با توجه به توسعه ورزش در خطه کرمانشاه، مدارس این استان در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی متعددی در سطح کشور و بین المللی مانند مسابقات ورزشی کشورهای حوزه مقاومت باشد.

مجید یزدان پناه(مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه)، در سخنانی موفقیت های به دست آمده را حاصل توفیق الهی و نتیجه همکاری و فعالیت جمعی دانست و از تمام مسئولین استان، به خاطر همکاری و توجهشان و از کارکنان اداره آموزش و پرورش معلمان دلسوز و فداکار برای ایفای نقش موثر در تصمیم سازی های آموزش و پرورش، تشکر کرد.

وی همچنین از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم، اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و برای سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش جدید، آرزوی توفیق نمود.

سپس سلمان محمدی مدیر کل جدید آموزش و پرورش کرمانشاه ، آموزش و پرورش را دستگاهی انسان ساز معرفی کرد و گفت: این آموزش و پرورش است که مدیران آینده کشور را تربیت می کند تا چرخ های جامعه از حرکت نایستد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش کرمانشاه ضمن اشاره به اهم برنامه‌های خود، ادامه داد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نکات اصلی اجرای برنامه‌ها خواهد بود و عدالت آموزشی با توجه به شرایط کرونا باید فراهم شود.

محمدی در پایان ضمن تأکید بر تقویت مجمع خیرین مدرسه‌ساز، گفت: مشارکت‌ها باید رشد یابد و انجمن اولیا هم باید به کمک بیایند و جوان‌گرایی با استفاده از تجریبات پیشکسوتان نیز در مدیریت‌ها باید لحاظ شود و تلاش کنیم نیروهای قوی را برای خدمت‌گذاری به خدمت بگیریم.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمانشاه به رسم تقدیر به دکتر یزدان پناه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار