آیین بازگشایی حضوری مدارس استان همدان

همدان(پانا) -آیین بازگشایی حضوری مدارس استان همدان با حضور محمدی(فرماندار همدان)، نقوی(مدیرکل آموزش و پرورش استان)، شیدایی(مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک)، آیت‌الله بختیاری(نماینده دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان)، مسئولین و کادر مدرسه و دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه فروغ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین بازگشایی حضوری مدارس استان همدان

در ابتدای مراسم، مدیر مدرسه ضمن خوشامدگویی به مهمانان از سختی های آموزش مجازی گفت و ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی حضوری مدارس گفت: «خدارا شاکریم که بار دیگر می‌توانیم دانش آموزان را از نزدیک ببینیم.»

سپس تعدادی از دانش آموزان مدرسه با حضور در صحنه ضمن یادآوری سختی های کلاس‌های مجازی از اینکه یک بار دیگر وارد محیط مدرسه شدند و با دوستان خود دیدار کردند ابراز خوشحالی کردند. همچنین یکی از دانش آموزان همگام با خوانش شعری در وصف فصل بهار عید نوروز و سال نو را و با اجرای متنی با موضوع ماه رمضان فرارسیدن ماه میهمانی خدارا به دانش آموزان و میهمانان تبریک گفت.

پس از صحبت های دانش آموزان همزمان با اجرای سرودی در وصف ایران پرچم ایران برافراشته شد و دانش آموزان پرچمک هایی را که در دست داشتند به نشان شادی بالا گرفتند و تکان دادند.

در ادامه مراسم محمدی فرماندار همدان و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ورود دانش آموزان به خانه دومشان را تبریک گفت و عنوان کرد: «دوری دانش آموزان از مدرسه برای مسئولین و معلمان سختی هایی به همراه داشته چون ما به تک تک شما عادت کرده بودیم همانگونه که شما به محیط مدرسه عادت کرده بودید. بحمدلله با بازگشایی مدارس این سختی ها برطرف شده و این امکان فراهم آمده که بار دیگر همدیگر را در محیط مدرسه ببینیم.»

وی ادامه داد: «با توجه به دوری دانش آموزان از مدرسه افت شدیدی در درس‌ها و تحصیل شما ایجاد شده که باید با تلاش و کوشش و البته با همراهی معلمان عزیز خودتان را بالا بکشید و در صدد جبران این افت تحصیلی برآیید.»

محمدی افزود: «ما هم تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ابزارها، وسایل و شرایط مورد نیاز تحصیل و پیشرفت شما را فراهم کنیم و یا آنها را ارتقا دهیم.»

محمدی در پایان صحبت های خود از مسئولین استان و ناحیه و دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و همچنین از حضور نماینده دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان قدردانی کرد.

پس از به پایان رسیدن صحبت های فرماندار همدان زنگ آغاز به کار و شروع فعالیت مدرسه نواخته شد و دانش آموزان به نشان شادی و خوشحالی گل‌هایی که در دست داشتند را به هوا پرتاب کردند.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش به همراه مدیر ناحیه یک از محیط مدرسه بازدید به عمل آوردند و پای صحبت دانش آموزان نشستند.

خبرنگار:حسین زرنقاب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار