عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

وضعیت نامناسب ذخایر آبی در پایتخت؛ الگوی مصرف تغییر کند

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به لزوم اصلاح الگوی مصرف آب در تهران با توجه به نامناسب بودن وضعیت ذخایر آب در پایتخت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت نامناسب ذخایر آبی در پایتخت؛ الگوی مصرف تغییر کند

جعفر شربیانی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر خود با بیان این مطلب افزود: بر اساس آمار و ارقامی که منتشر می شود از لحاظ ذخایر آبی وضعیت خوبی نداریم و باید به مردم یادآوری شود که وضعیت آب در سال جاری شرایط ویژه‌ای است و اگر الگوی مصرف تغییر نکند تابستان با ذخیره‌بندی مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از وزارت نیرو و آب منطقه‌ای به شورا دعوت شوند که اطلاع‌رسانی درخصوص الگوی مصرف و تببین وضعیت برای مردم در زمینه مصرف آب انجام و روش‌های جدیدی اتخاذ شود چراکه روش‌های پیشین پاسخگو نبوده است.

شربیانی بیان کرد: باید در کار مردم قرار بگیریم و با توجه به ظرفیت گسترده آموزشی شهرداری، از این ظرفیت برای اطلاع‌رسانی درخصوص مصرف آب استفاده کنیم هرچند در این زمینه صدا و سیما نیز نقش ویژه‌ای دارد.

وی یادآور شد: درخواست ما از شهرداری این است که در مصرف منابع آبی روش صرفه‌جویانه داشته باشد و گزارش عاجلانه در این خصوص ارائه دهد و به نوعی شهرداری نهادی باشد که در این زمینه پیش قدم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار