مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تمهیدات لازم برای آموزش حضوری اندیشیده شده است

کرمانشاه (پانا) - بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا، برای جلوگیری از افت تحصیلی پنهان دانش‌آموزان، آموزش در مدارس از ۱۴ فروردین حضوری شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای آموزش حضوری اندیشیده شده است

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با توجه به بازگشایی مدارس اظهار کرد: بر اساس این تصمیم، همه دانش آموزان و معلمان از امروز ۱۴ فروردین باید در مدارس حضور داشته باشند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که علائم بیماری کرونا داشته باشند با تایید پزشک می‌توانند تا زمان بهبودی در منزل بمانند.

یزدان پناه اشاره‌ای هم به آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان داشت و گفت: تمهیدات لازم برای آموزش حضوری دانش آموزان اندیشیده شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس جدی گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین نشست هایی در خصوص تامین سرویس مورد نیاز برای تردد دانش‌آموزان برگزار شده و سرویس ها از امروز ۱۴ فروردین آماده خدمات‌رسانی به دانش آموزان خواهند بود.

وی در خصوص نحوه فعالیت شبکه شاد نیز گفت: آموزش مجازی قطع نخواهد شد و در کنار آموزش حضوری و به عنوان یک ابزار مکمل باقی می‌ماند.

این مقام مسئول در ادامه اشاره ای هم به احتمال اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی جدید برای تکمیل آموزش دانش آموزان داشت و گفت: پیشنهاد اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی جدید برای تمامی دانش‌آموزان بجز کلاس دوازدهمی ها که کنکور دارند، امر مثبتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار