درخشش خبرنگاران پانا در جشنواره‌های رسانه‌ای ابوذر و شهرنگار

ارومیه (پانا) - ۴ رتبه برتر جشنواره‌های رسانه‌ای به خبرنگاران خبرگزاری پانا در آذربایجان غربی رسید.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش خبرنگاران پانا در جشنواره‌های رسانه‌ای ابوذر و شهرنگار

سینا میرزامحمدی و مرتضی حیدری دو خبرنگار خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی ۴ رتبه برتر جشنواره‌های رسانه‌ای "ابوذر" و "شهرنگار" را کسب کردند.

در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای "شهرنگار" که به همت شهرداری اورمیه برگزار شد، مرتضی حیدری از خبرگزاری پانا در بخش طنز رتبه نخست و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را کسب کرد و در بخش یادداشت نیز توانست رتبه دوم و لوح تقدیر جشنواره شهرنگار را کسب کند. همچنین در این جشنواره سینا میرزامحمدی در بخش طنز رتبه سوم و لوح تقدیر این جشنواره را کسب کرد.

در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" نیز که به همت بسیج رسانه سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزار شد مرتضی حیدری از خبرگزاری پانا توانست رتبه سوم و لوح تقدیر بخش یادداشت این جشنواره را کسب کند.

گفتنی است سینا میرزامحمدی سرپرست خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی و مرتضی حیدری مدرس و خبرنگار پانا و همچنین کارشناس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هستند که هر دو از روزنامه نگاران موفق آذربایجان غربی بوده و در کارنامه آنها ده‌ها عنوان و رتبه برتر در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در سطح ملی و استانی دیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار