مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

همه مدارس از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد

قزوین(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه قزوین اعلام کرد همه مدارس استان از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
همه مدارس از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه قزوین گفت: با توجه به نگرانی‌های شدید خانواده‌ها در پی تعطیلی مدارس و آسیب‌های جامعه دانش آموزی در سال‌های گذشته و مهیا شدن شرایط امن به دلیل پوشش واکسیناسیون، زمینه استقبال آموزش حضوری از سوی خانواده‌ها و دانش آموزان فراهم شده است.

وی افزود: تحقیقات کشوری و جهانی نشان می‌دهد خطرات و اختلالات یادگیری، ارزش این را دارد که حتی با ۵ درصد ریسک نیز آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

مرادی ادامه داد: علاوه بر افت آشکار در حوزه تحصیل دانش‌آموزان شاهد افت پنهان نیز هستیم که بخشی از آن معرف این است که قبولی و سطح نمرات دانش آموزان واقعی نبوده و استرس و اضطراب هم از پیامد‌های آموزش خانگی ناشی از کرونا بوده است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان در این مدت مهارت‌های اجتماعی را کسب نکرده و به دلیل محصور بودن در محیط خانه دچار افسردگی شده اند. بر این اساس آموزش و پرورش همه تلاش خود را برای برگزاری آموزش‌های حضوری انجام داده است.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: هم اکنون شرایط امنی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس مهیا شده و همه مدارس در همه مقاطع و پیش‌دبستانی از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری دایر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار