حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس بعد از تعطیلات نوروز

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور، ستاد مدیریت کرونای استان و تاکید استاندار گیلان براساس مصوبه صریحی که داشتند، مقرر شد که بعد از تعطیلات نوروز ما آموزش رو به صورت حضوری در مدارس دنبال کنیم.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس بعد از تعطیلات نوروز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد فائزی در گفتگو با خبر 20 شبکه باران، به حضوری شدن آموزش ها در مدارس استان بعد از تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شرایط برای این کار بزرگ فراهم است و ما در بحث واکسیناسیون به نقطه مناسبی رسیدیم.

وی در مورد میزان واکسیناسیون در بخش دانش آموزان، خاطر نشان کرد: صد در صد دانش آموزان استان برابر آماری که از دانشگاه علوم پزشکی در اختیار ما قرار گرفته است، دز اول واکسن را دریافت کردند. همچنین 93% دز دوم را دریافت کردند که با توجه به اهمیت بازه سنی ۹ تا ۱۷ سال، باعث کاهش نگرانی ها در این زمینه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه به آمار بالای دریافت واکسن در بین همکاران اشاره کرد و گفت: 96% همکاران دز اول و 85% دز دوم را دریافت کردند که آمار قابل قبولی است و تحلیل ها نشان دهنده این است که ما به نقطه قابل اتکا رسیدیم.

وی همچنین با تأکید به برگزاری جلسات و هماهنگی های صورت گرفته در مورد حضوری شدن آموزش ها، تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی های لازم با ادارات ذی ربط صورت گرفته است و درجلساتی که با روسای ادارات برگزار شد، موجب هماهنگی ادارات با مدارس و مدیران شد.

فائزی در ادامه افزود: امیدواریم این وضعیت با ثبات همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نگرانی را از خانواده ها برطرف نماید و ما بتوانیم با شروع فرصت هایی که برای کلاس های حضوری بعد از تعطیلات خواهیم داشت، دانش آموزان را در فضای مدرسه تجربه کنیم.

وی همچنین در مورد تلاش های شبانه روزی همکاران در دوران کرونا، اظهار داشت: اگر چه همکاران ما در دوران کرونا زحمت های زیادی کشیدند و تلاش های زیادی خارج از وقت و زمان مقرر متقبل شدند و انتظارات ما را در حوزه آموزش به جا آوردند، ولی معتقدیم آموزش های مجازی به تنهایی انتظارات تعلیم و تربیت را برآورده نمی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار