در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۵ میلیارد از انواع جرایم اقتصادی کشف شده است

تهران (پانا) - رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع جرایم اقتصادی به ارزش بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال طی ۲۴ گذشته در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۵ میلیارد از انواع جرایم اقتصادی کشف شده است

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سردارسهراب بهرامی در ادامه اجرای مأموریت های قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) اظهار کرد:در راستای ادامه اجرای طرح‌های مقابله با انواع جرایم اقتصادی، کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی محل‌های دپو و مراکز توزیع کالاهای قاچاق را شناسایی و با همکاری سایر رده‌های انتظامی و مرزبانی در بازدید و بازرسی از مراکز توزیع عمده کالا و نشانگاه‌های اقتصادی، انواع کالاهای قاچاق، احتکاری و ... را طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالاها و اموال مکشوفه را بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا تعداد ۲۲۷ متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی(امین) با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه در جرایم اقتصادی به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های پلیس در ایام سال، خصوصاً ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است، از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار