اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان به طارم

زنجان ( پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان طارم اعلام کرد از شامگاه گذشته تا بامداد امروز بیش از 25 مسافر در راه مانده ناشی از برف و کولاک در پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر اسکان اضطراری داده شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان به طارم

سید باقرحسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وقوع کولاک شدید و بارش همزمان برف خودرو‌های عبوری در جاده زنجان - طارم با اختلال در تردد مواجه شدند.
وی اظهار کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان طارم موفق شدند مسافران در راه مانده را در پایگاه امداد و نجات هلال احمر سرخه دیزج و مسجد دستجره اسکان اضطراری دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: تیم‌های عملیاتی امداد ونجات جمعیت هلال احمر این شهرستان بین سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک 40 قرص نان، خرما و بیسکویت و کنسور لوبیا توزیع کردند.
حسنی خاطرنشان کرد: 2 تیم سه نفره از امدادگران هلال احمر طارم با تجهیزات و خودروی امدادی و آمبولانس به در راه ماندگان خدمات امدادی ارائه دادند.
وی از برخورد 2 دستگاه خودروی سواری در جاده زنجان - به طارم خبرداد و یادآوری کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر چهار مصدوم این تصادف را پس از طی مسافتی تحویل اورژانس دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن دربرف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امدادو نجات تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار