تدبیر وزیر ارتباطات برای حل مشکلات معیشتی کارمندان شرکت ملی پست

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با کارکنان شرکت ملی پست عنوان کرد که از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلع است و در ۶ ‌ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تدبیر وزیر ارتباطات برای حل مشکلات معیشتی کارمندان شرکت ملی پست

به گزارش ایرنا، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: روز گذشته سرزده از باجه‌های قبول و همچنین مرکز تجزیه و مبادلات پست کرمانشاه دیدن کردم. بیش از ۴۰ نفر از همکاران عزیز شرکت ملی پست در این باجه‌ها و مرکز مذکور مشغول خدمات‌رسانی به مردم عزیز بودند.

وی افزود: این روزها همکارانم در باجه‌های پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانه‌روزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاشند.

زارع‌پور افزود: درر ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملّی پست چندبرابر شده و بار اصلی جابجایی کالاهای خریداری شده از طریق سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش شرکت ملّی پست بوده است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در این دیدار، همکارانم از مشکلات و سختی‌های کارشان گفتند. البته من از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلعم و در شش‌ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.

وی خاطرنشان کرد: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملّی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات مورد نیاز در این شرکت صورت گرفت و «تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقای زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست»، «افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی» از جمله مهمترین ماموریت‌های دکتر «لیائی» است که امیدوارم با درایت مدیریت پست و همراهی همه همکارانم در شرکت ملّی پست محقق شود.

وی افزود: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش‌ همکاران شرکت ملی پست بودم. امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار