دریافت ابلاغیه هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان یزد

 یزد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در جمع هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان ناحیه یک یزد گفت فضیلت‌های ۱۴ گانه تشکیلاتی باید سرلوحه فعالیت‌های پیشتازان و مربیان پیشتاز باشد و هیات اجرایی مجامع بتواند از بین طرح‌های پیشنهادی ارائه شده به این مجمع ایده‌های نو و عملیاتی را انتخاب و اجرایی کند. 

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دریافت ابلاغیه هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان یزد

اعضای هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان ناحیه یک یزد ابلاغ خود را دریافت کردند.

محمد معینی، در نخستین جلسه هیات اجرایی مجامع ناحیه یک یزد عنوان کرد: فضیلت‌های تربیتی پیشتازان باید عملیاتی شود و ما شاهد بروز آنها در رفتار تمام اعضا و مربیان خود باشیم.

وی فرصتی که صرف تربیت نوجوانان و جوانان می‌شود را تاثیرگذارتر از هر صدقه‌ای برشمرد و افزود: باید برای اصلاح و درست شدن امور، برنامه‌ریزی داشته باشیم و شروع آن باید از خود فرد باشد تا شاهد تحول بنیادین در جامعه باشیم.

فلاح‌زاده در ادامه این جلسه در تبیین کارکرد و وظیفه مجامع اعضا و مربیان گفت: مجمع اعضا و مربیان جزو ارکان چهارگانه سازمان دانش آموزی است.

این مجمع شامل ۱۰ عضو که شامل دو مربی، چهار یاور مربی و دو خبرنگار پانا و دو نفر از اعضای مجلس دانش‌آموزی از دو جنسیت است که با هدف افزایش مشارکت اعضا و مربیان در برنامه‌ها و اهداف سازمان و در راستای تحقق سیاست دانش‌آموز باوری و دانش‌آموزی یاوری تاسیس شده است.

دبیر هیات رئیسه مجمع پیشتازان مرد ناحیه یک یزد از دانش‌آموزان منتخب خواست تا دنبال جریان‌سازی فرهنگی، تربیتی باشند و هر کدام به عنوان یک مربی تشکل تربیتی در جامعه، متولی ایجاد جریان‌سازی فرهنگی قرار بگیرند.

در پایان این جلسه ابلاغ اعضای منتخب هیات رئیسه مجامع اعضاء و مربیان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی ناحیه یک یزد به آن‌ها اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار