جلسه هماهنگی پیاده‌روی «مهدی یاوران» کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت در نیمه شعبان تلاش می‌شود تا باشکوه‌ترین اجتماع دانش‌آموزی در پیاده‌روی مهدی یاوران شکل بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی پیاده‌روی «مهدی یاوران» کرمانشاه

علی صید محمدی عنوان کرد:«هر جنبش و انقلابی، به یاران و همراهانی نیاز دارد. یارانی که ستون های انقلاب هستند و سنگینی آن را بر دوش می کشند. سستی و استواری هر یک از این دو، با سستی و استواری دیگری ارتباطی تنگاتنگ دارد. یعنی، هر اندازه حجم بنای انقلاب کمتر باشد، پایه های آن از استحکام کمتری برخوردار خواهد بود و به هر میزان که آن بنا، بلندتر و گسترده تر باشد، به ستون های محکم تری نیاز خواهد داشت. ما با نگاه به حجم و گستردگی این بنا، می توانیم دریابیم بر چه ستون هایی افراشته شده است. همچنان که با تامل در اهداف و غایات آن نیز می توانیم، میزان و حجم ابزار و وسایل مورد نیاز و نیز پدیدآورندگان آن را گمانه زنیم.»

وی ادامه داد:« ما به دنبال تبیین ویژگی‌های یاوران امام مهدی علیه‌السلام و همراهان او هستیم. کسانی که در حرکت جهانی او، به مثابه بازوان نیرومند آن حضرت، در خدمت او و اهداف او هستند که آموزش و پرورش نقش مهمی در این راستا دارد.»

در ادامه افراد حاضر در جلسه نظرات خود را پیرامون این طرح مطرح کردند که نهایتا مقرر شد برای اجرای بهتر؛ سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه اقدام به تهیه تیزر و پوستر برنامه کرده و مسئولین در جلسه؛ معاونین 3 ناحیه، هلال احمر، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی، تیزر و پوستر تهیه شده را در فضای مجازی و استان به مدارس و دانش آموزان اطلاع رسانی کنند.

در پایان مسئول خبرگراری پانا کرمانشاه افزود: با توجه به آموزش دوره جدید دانش آموزان خبرنگار پانا؛ از دانش آموزان جدید الورود دعوت می شود در مسابقه گزارش تصویری "خبرنگاران مهدی یاوران" شرکت کنند و از بهترین گزارش تصویری به رسم یادبود تقدیر به عمل خواهد آمد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار