جمع علمی-ترویجی رستا با همکاری انجمن داناک؛

برگزاری اولین دوره عیدانه دانش‌آموزی

یزد (پانا) - اولین دوره رویدادهای عیدانه جمع علمی-ترویجی رستا با همکاری انجمن داناک، به‌زودی در هشتم فروردین ۱۴۰۱ و با حضور دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره عیدانه دانش‌آموزی

عرفان دهقان مدیر انجمن داناک، هدف از برگزاری این رویداد را ترویج یادگیری علوم و تفکر ریاضی و فیزیک، با شیوه‌های نوین و جذاب دانست و افزود: این رویداد به صورت مجازی و در سه کارگاه برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با روند برگزاری این رویداد اظهار کرد: این رویداد با سه کارگاه تعامل‌محور، در زمینه‌های هندسه، نور هندسی و احتمال آغاز می‌شود. در این بخش، دانش‌آموزان در قالب گروه‌های سه نفره و با راهنمایی یک همیار از دانشجویان گروه طراحی، محتوای کارگاه را به‌صورت گام به گام و در مراحل طراحی‌شده فرا گرفته و به‌طور کلی تفکر منطقی و استدلال را یاد می‌گیرند؛ در عین حال، سناریو و داستان کارگاه‌ها، باعث می‌شود این بخش، خسته‌کننده نباشد و مخاطب، از آن لذت ببرد.

وی ادامه داد: در بخش بعدی، دانش‌آموزان به مسابقه و رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. در این مسابقه، بازیکن در دوران یونان باستان در جزیره‌ای متروکه گرفتار شده و بایستی از این جزیره نجات پیدا کند.

مدیر انجمن داناک افزود: افتخار این را داریم که در اولین رویدادِ همکاری داناک و رستا، میزبان دانش‌آموزانی خلاق و بااستعداد بوده و به امید حق، در این بستر، شاهد رشد روزافزون یادگیری و تفکر دانش آموزان در زمینه‌های مختلف باشیم.

گفتنی است، ثبت‌نام در رویداد از ۲۷ اسفند الی ۳ فروردین خواهد بود و نحوه انجام آن متعاقباً از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار