مهدی مهدی‌پور:

برای ادامه صدرنشینی در لیگ برتر باید پرسپولیس را ببریم

تهران (پانا) - هافبک دفاعی آبی‌ها اعتقاد دارد استقلال برای حفظ جایگاهش باید پرسپولیس را شکست دهد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برای ادامه صدرنشینی در لیگ برتر باید پرسپولیس را ببریم

به گزارش همشهری، مهدی مهدی‌پور ازجمله بازیکنان خط میانی استقلال است که می‌تواند از مهره‌های تأثیرگذار این تیم در داربی باشد. او که فصل گذشته در نخستین تجربه حضورش در استقلال توانسته بود عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش بگذارد، در این فصل هم توانسته روند خوب خودش را ادامه دهد.

مهدی‌پور حالا از بازیکنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی برای بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس است. بعد از بازی استقلال مقابل صنعت‌نفت، فرصت کوتاهی دست داد تا مهدی‌پور پاسخگوی سؤالات همشهری باشد. او که از شرایط این روزهای استقلال بسیار خوشحال است، در ابتدا با اشاره به پیروزی مقابل صنعت‌نفت آبادان، گفت: «قطعا بازی خیلی سختی بود. تیم نفت با توجه به بردی که هفته قبل مقابل پرسپولیس داشت، از روحیه خیلی بالایی برخوردار بود و بازیکنانش در زمین با تمام وجود و باانگیزه ظاهر شدند. اما خدا را شکر با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. حالا با روحیه بالا در ادامه لیگ به فکر بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس هستیم.»

هافبک استقلال با اشاره به شرایط روحی این روزهای تیمش برای حضور در داربی حساس روز پنجشنبه، تأکید کرد: «برد مقابل صنعت‌نفت آن‌هم قبل از بازی حساس داربی برایمان خیلی مهم بود. با این برد، الان شرایط روحی بچه‌ها و در کل مجموعه تیم خیلی خوب است. خوشبختانه با حفظ ۶ امتیاز اختلاف‌مان با روحیه بالایی در داربی حاضر می‌شویم. البته نباید فراموش کرد بازی بسیار سخت و حساسی را پیش‌رو داریم.»

مهدی‌پور که شرایط حساس استقلال در صدر جدول برایش فوق‌العاده مهم است، از شرایط خاص و ویژه داربی می‌گوید: «من پارسال هم حضور در داربی‌ها را تجربه کردم. البته شنیدم و می‌دانم داربی با حضور تماشاگران شرایط خیلی ویژه‌تر و جذاب‌تری دارد. اما در این دو فصلی که من در خدمت استقلال هستم، متأسفانه بازی‌ها بدون تماشاگر بوده و امیدوارم زودتر شرایطی فراهم شود که تماشاگران هم به استادیوم بیایند. با توجه به شرایط جدول، ما باید این بازی را ببریم تا جایگاه‌مان در صدر جدول را حفظ کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار