رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان طی پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت و تاکید کرد جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند

متن پیام تبریک محمود رجبی پور بدین شرح است.

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

جوانی بهترین، فعال ترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی است.

جوانی دوران جنبش، تلاش، کوشش، شور و هیجان است. جوان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری برای او فراهم شود.

اینجانب ضمن بزرگداشت و تبریک این روز خجسته و ضمن تقدیر از جوانان پیشتاز و خبرنگار سازمان دانش آموزی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ص) و روز جوان را تبریک و تهنیت عرض کرده و صمیمانه‌ترین تبریکها را نثار روحیه بلند و همت والا و تلاش جوانان برومند ایران اسلامی در راه رسیدن به قله‌های عظمت ملت مسلمان ایران می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار