سهم بوکسور‌های نوجوان ایرانی از مدال‌های آسیایی

تهران (پانا) - تیم‌های بوکس نوجوانان و جوانان ایران در مجموع با کسب سه مدال برنز و یک نقره، به کار خود در قهرمانی آسیا پایان دادند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سهم بوکسور‌های نوجوان  ایرانی  از مدال‌های آسیایی

به گزارش ایسنا، دوازدهمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، امروز (یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۰) با برگزاری دیدارهای نهایی بخش نوجوانان پیگیری شد که در جریان مبارزات امروز، ایران یک نماینده در فینال وزن ۶۶ کیلوگرم نوجوانان داشت که با شکست برابر حریف خود به مدال نقره رسید.

علیرضا موسوی در دیدار نهایی وزن ۶۶ کیلوگرم و به عنوان آخرین نماینده ایران در این مسابقات به مصاف " سانزار علی ‌بیگ‌علیف " از قزاقستان رفت که با قبول شکست مقابل حریف خود، به مدال نقره آسیا دست یافت. او برای حضور در دیدار نهایی ابتدا مقابل " فوتنات آیامرام" از تایلند به برتری رسید و در ادامه از سد " مالک جدلله" از اردن گذشت.

ملی‌پوشان کشورمان با ۷ بوکسور در بخش نوجوانان و ۶ مشت‌زن در بخش جوانان در این رقابت‌ها حضور داشتند که پیش از این، سید علی‌اکبر میراحمدی در بخش نوجوانان، نیما بیگی و ابوالفضل دانا در بخش جوانان موفق به کسب مدال برنز شده بودند.

هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در این رقابت‌ها بر عهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی بود. سرپرستی تیم کشورمان را نیز مهدی شفیعی عهده‌دار بود.

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه ۱۱ اسفند در اردن آغاز شد و فردا(دوشنبه، ۲۳ اسفند) با برگزاری مسابقات نهایی بخش جوانان به صورت رسمی به پایان خواهد رسید. به دلیل نداشتن فینالیست، کار بوکسورهای ایران در این مسابقات امروز به پایان رسید.

تیم ملی نوجوانان بوکس:

وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی کاظمی

وزن ۵۷ کیلوگرم: میلاد فلاحی

وزن ۶۳ کیلوگرم: سیدعلی‌اکبر میراحمدی

وزن ۶۶ کیلوگرم: علیرضا موسوی

وزن ۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد خزائی

وزن ۸۰ کیلوگرم: سام استکی

وزن ۸۰+ کیلوگرم: امیر اسماعیلی

تیم ملی جوانان بوکس:

وزن ۵۴ کیلوگرم: نیما بیگی

وزن ۵۷ کیلوگرم: علی اصغر افشاری

وزن ۶۰ کیلوگرم: امیرعباس کبودوند

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: محمد پارسی

وزن ۶۷ کیلوگرم: سینا مرتضوی

وزن ۸۰ کیلوگرم: ابوالفضل دانا.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار