مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان خبر داد:

دوره تخصصی شایسته ساز در آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود

شیراز ( پانا ) - مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: دوره تخصصی شایسته ساز با تکیه بر ساحت علمی- فناوری سند تحول بنیادین توسط دبیرخانه‌ تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره تخصصی شایسته ساز در آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود

مرتضی کریمی با اعلام این خبر گفت: دوره تخصصی فراگیری مهارت‌های معلمی با تکیه بر ساحت علمی_فناوری و با هدف توانمند‌سازی معلمان با عنوان (شایسته‌ساز) در سه سطح فناوری، علمی و روانشناسی بصورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود.
او گفت: این دوره با حضور اساتید برجسته‌ کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
کریمی گفت: سطح فناوری با هدف آشنایی معلمان با نرم افزارهایی مورد نیاز در تولید محتوای جذاب آموزشی و همچنین فرم افزارهای طراحی آزمون به منظور ارزشیابی‌های دقیق تر متناسب با آموزش مجازی می‌باشد.
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان ضمن اشاره به سطح علمی_آموزشی گفت: سطح دوم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه طراحی سوال‌های استاندارد، مبانی عدالت آموزشی، نقش معلم در تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
وی افزود: در سطح روانشناسی با سه مقوله شخصیت‌شناسی، عوامل بروز رفتارهای نابهنجار و همچنین تحول آموزش و پرورش در تحقق حیات طیبه مبتنی بر اسناد بالا دستی برنامه‌ریزی شده است.
او افزود: ثبت نام این دوره تا ۱۵ اسفندماه است که متقاضیان می‌توانند از طریق فرم الکترونیکی به آدرس: https://formafzar.com/form/qjbzm اقدام به ثبت‌نام کنند.
به گفته کریمی قرار است این دوره در سه سطح در فواصل زمانی مشخص ویژه معلمان جوان و دانشجو معلمان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار