رتبه سوم داستان کوتاه کنگره جهانی «محمد(ص)» به مربی کانون پرورش فکری همدان رسید

همدان (پانا) - معصومه کریمی، مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان درکنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» رتبه سوم در بخش داستان کوتاه را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رتبه سوم داستان کوتاه کنگره جهانی «محمد(ص)» به مربی کانون پرورش فکری همدان رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، این کنگره از ۲۱ اسفندماه سال گذشته همزمان با سالروز عید مبعث در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد و از آن زمان هنرمندان از سراسر جهان آثار خود را به ۷ زبان مختلف در ۲۵ رشته ادبی و هنری به دبیرخانه کنگره ارسال کردند. گفتنی است برای این کنگره ۷ محور مشخص شد تا تمامی جنبه‌های زندگی پیامبر(ص) پوشش داده شود.

دبیرکل کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای این کنگره اجرا شده است، افزود: ۵ هزار و ۷۰۰ اثر از ۴۰ کشور دنیا به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است و استقبال در بخش بین‌الملل برای رشته‌های ادبی بسیار چشمگیر بود.

تقوایی درباره داوری آثار گفت: ۶۰ داور از چهره‌های سرشناس کشور به عنوان هیئت‌های داوری در نظر گرفته شدند و داوری‌ در تمام رشته‌ها به صورت دو مرحله‌ای بود. در مرحله اول برگزیدگان مشخص و در مرحله نهایی، آثار برگزیده و شایسته تقدیر و منتخب نمایشگاه انتخاب شدند.

گفتنی است کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» در دو حوزه ادبی و هنری پذیرای آثار هنرمندان بود که حوزه ادبی شامل ۶ قالب: شعر، رمان، داستان کوتاه، داستانک، نامه و خاطره و حوزه هنری در ۱۰ قالب خوشنویسی، نقاشی‌خط، پوستر، تایپوگرافی، دیجیتال‌آرت، نقاشی، تذهیب، عکس، فیلم کوتاه و نماهنگ برگزار شد.

شایان ذکر است معصومه کریمی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این کنگره رتبه سوم بخش داستان کوتاه را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار