توسط سازمان دانش‌آموزی استان زنجان انجام شد

برگزاری انتخابات مجمع اعضا و مربیان در دو بخش خبرگزاری پانا و مجلس دانش‌آموزی

زنجان (پانا) - انتخابات دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا جهت عضویت در هیئت رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجمع اعضا و مربیان در دو بخش خبرگزاری پانا و مجلس دانش‌آموزی

مجمع اعضا و مربیان جزو ارکان چهارگانه سازمان دانش آموزی است. این مجمع شامل ۱۰ عضو از مربیان ، یاور مربیان، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی است که با هدف افزایش مشارکت اعضا و مربیان در برنامه ها و اهداف سازمان و در راستای تحقق به سیاست دانش‌آموز باوری و دانش آموز یاوری تاسیس شده است.

راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان گفت: این انتخابات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود که منتخبین در بخش‌های خبرگزاری پانا نیما حسنی و معصومه مرادی و در بخش مجلس دانش آموزی، سید پارسا متوسلین و نرگس آقاجانلو به عنوان اعضای مجمع معرفی شدند.

قاسمی ادامه داد: این مجموعه از پنج عضو آقا و پنج عضو خانم تشکیل می‌شود که از این تعداد یک نفر از مربیان، دو نفر منتخب یاور مربیان، یک نفر پانا و یک نفر مجلس دانش آموزی خواهد بود.

قاسمی ضمن تبریک، از منتخبین مجمع خواست در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان دانش آموزی از نهایت ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته ادامه انتخابات مجمع در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای مربیان و یاور مربیان برگزار خواهد شد.

گفتنی است این انتخابات با توجه به گسترش سویه امیکرون در استان و در جهت حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی و ویدئو کنفرانسی سامانه قرار برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار