کارشناس متوسطه اول آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد:

اردوی مطالعاتی نوروز، ویژه داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۱

قرچک (پانا) - معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری اردوی مطالعاتی نوروز، ویژه داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۱ و دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوی مطالعاتی نوروز، ویژه داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۱

روح‌الله فراهانی با تشریح اهمیت دوران مطالعاتی ایام نوروز اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای موفقیت در امتحانات سرنوشت‌ساز نهایی خرداد ماه و آزمون سراسری، نیازمند‏‏ رفتار هوشمندانه همراه با دانش و سطح علمی مناسب است که یکی از فرصت‌های مناسب برای تحقق این امر بهره مندی کافی از ایام تعطیلات نوروز است.

فراهانی با اشاره به حضور داوطلبان بومی برتر در این پایگاه‌ها افزود: یکی از ویژگی های این دوره بهره مندی از حضور رتبه های برتر آزمون های سراسری سال های گذشته جهت ایجاد انگیزه دانش آموزان است که همواره بر نقش برنامه‌ریزی در موفقیت خود تأکید داشته‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان قرچک اذعان کرد: یکی از شاخص‌های مهم برنامه‌ریزی مناسب، توجه به دوره‌های تأثیرگذار است؛ دوره‌هایی که به ‌ظاهر تفاوتی با سایر دوره‌ها ندارد اما می‌تواند منشا تحول باشد؛ اساساً یکی از ویژگی‌های داوطلبان موفق توجه جدی به دوره‌های اثرگذار است.

فراهانی تصریح کرد: جلسه هماهنگی برگزاری اردوی مطالعاتی در مدارس شهرستان قرچک روز یکشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور مدیران مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان برگزار شد و مقرر شد اردوی مطالعاتی نوروز سال ۱۴۰۱ از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ عصر، به صورت متمرکز در دو مرکز دختران نمونه ارشاد و پسران علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شود.

وی همچنین در پایان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، شرکت دانش آموزان علاقه‌مند در تمامی واحدهای آموزشی قرچک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اردوها میسر است و محدودیتی برای حضور دانش آموزان سایر مدارس وجود ندارد.

خبرنگار دانش آموز: هدیه سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار