برگزاری اولین دوره مربیان پیشتاز خبره توسط سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

زنجان ( پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان زنجان، دوره آموزشی مربیان خبره را با حضور مدرسین ملی و استانی برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره مربیان پیشتاز خبره توسط سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی زمینه سازی تربیت اسلامی در ابعاد فردی و اجتماعی دانش آموزان یا به عبارتی زمینه سازی برای نقش پذیری دانش آموزان در ابعاد فردی واجتماعی است. سازمان دانش آموزی وظیفه بسترسازی برای دانش آموزان و آموزش مهارت‌های مختلف کاربردی به دانش آموزان را دارد. از جمله این مهارت‌ها می توان به مهارت‌های کار با چوب و طناب، امداد و نجات، مخابره و جهت یابی، صف جمع، بازی‌های گروهی و محلی و فریادهای شادی نام برد که اجرا و فعالیت در این مهارت‌ها در سطح مدارس نیاز به مربیان با سطح توانایی جامع تر دارد.

در همین راستا سازمان دانش آموزی استان زنجان روز پنجشنبه 5 اسفندماه 1400 اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مربیان خبره با حضور مدرسین ملی و استانی پیشتاز کرد.

راویه قاسمی رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان در ابتدای برگزاری این دوره به پانا گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و همت کارشناسان تشکیلاتی و حضور و استقبال مربیان فعال پیشتاز اولین جلسه دوره مربیان خبره را برگزار می‌کنیم.

قاسمی ادامه داد: مهارت کار با چوب و طناب با تدریس خانم محمدی، امداد و نجات با تدریس آقای ثبوتی و مخابره و جهت یابی با حضور آقای معجزاتی که همه این عزیزان از مدرسین ملی سازمان دانش آموزی هستند برگزار می شود.

قاسمی افزود: ادامه این کارگاه در فضای مجازی و در بستر شاد برگزار خواهد شد و جهت آمادگی بیشتر مربیان شرکت کننده برای آزمون نهایی فایل محتوای کارگاه در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت. همچنین به مربیانی که شرکت کامل و فعال در این دوره ها داشته باشند و بتوانند در آزمون مربوطه نمره بالا را کسب کنند نشان رتبه ای و درجه تعلیماتی مربی خبره اعطا خواهد شد.

وی همچنین به وضعیت پاندمی سویه امیکرون در استان اشاره کرد و گفت: جهت حفظ سلامت مربیان عزیز و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، این دوره را در فضای ویدئو کنفرانسی سامانه قرار برگزار می کنیم.

گفتنی است مربیانی می توانند نشان رتبه ای مربی خبره را دریافت کنند که ضمن داشتن گواهینامه دوره ارشد و داشتن حداقل 2 سال سابقه بعنوان مربی پیشتاز ارشد و حضور حداقل یک بار در اردوی کشوری پیشتازان ، در دوره آموزشی 32 ساعته مربیان خبره نمره قبولی اخذ کرده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار