طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی همدان

شهرستان های همدان،ملایر و نهاوند، تا کنون بالاترین میزان ابتلا به کرونا را داشته اند

همدان (پانا) - به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، شهرستان همدان با مجموع۱۲ هزار و ۴۱۹ بیمار مبتلا به کرونا، شهرستان ملایر با مجموع ۵ هزار و ۹۸۰بیمار و شهرستان نهاوند با ۴ هزار و ۲۴۰ نفر ابتلا کرونا بیشترین آمار ابتلا را در سطح استان دارند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان های همدان،ملایر و نهاوند، تا کنون بالاترین میزان ابتلا به کرونا را داشته اند

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ مورد بستری و پنج فوتی بوده است.
از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 32 هزار و 59 نفر مورد مثبت ابتلا به کرونا در سراسر استان گزارش شده است؛این 32 هزار نفر آمار بیمارانی است که در بیمارستان ها بستری شدند.

همچنین حدود 109 هزار بیمار مبتلا به کرونا نیز بدون نیاز به بستری به صورت سرپایی درمان شده و بهبود یافتند.

در 24 ساعت گذشته با ثبت ۵ فوتی در سطح استان تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا از 3 هزار و 194 نفر به 3 هزار و 199 نفر افزایش یافت.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس از ابتدای شیوع این ویروس در استان همدان به تفکیک شهرستان ها و به ترتیب تعداد ابتلا به شرح زیر است.

شهرستان همدان: ۱۲ هزار و ۴۱۹ نفر ، شهرستان ملایر:پنج هزار و ۹۸۰ نفر ، شهرستان نهاوند:چهار هزار و ۲۴۰ نفر ، شهرستان تویسرکان:هزار و ۶۳۸ نفر ، شهرستان کبودرآهنگ:یک‌هزار و ۶۰۰ ، شهرستان بهار:هزار و ۵۹۰ نفر ، شهرستان رزن:هزار و ۲۸۸ نفر ، شهرستان اسدآباد:هزار و۹ نفر ، شهرستان درگزین:۴۳۷ نفر و شهرستان فامنین:۴۳۲ نفر

تاکنون در سراسر استان مجموعاً 3018472 دز واکسن تزریق شده است که از این تعداد، 1351540 مورد دز اول، 1182811 مورد دز دوم و 484121 مورد دز سوم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار