پخش پنج سریال جدید از رادیو نمایش

تهران (پانا) - این هفته پنج سریال جدید از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پخش پنج سریال جدید از رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،«دایره قتل»،«زاده نیل»،«شهرآشوب»،«خاطرات یک معلم» و«ته جاده» عناوین سریال های جدیدی هستند که این هفته از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.
نمایش رادیویی «دایره قتل» بر اساس کتابی به نام «قتل با مسوولیت محدود» اثر جک لندن و رابرت ال.فیش نوشته شده و داستان آن درباره وجود شرکتی است که تعدادی شخصیت صاحب اندیشه و آرمانگرای هرج و مرج طلب و آشنا با مشکلات جامعه آمریکا با دریافت مبالغی از مشتریان خود بر اساس قوانینی که خود آنها وضع کرده اند ،به کشتن افراد مورد تقاضا می پردازند ،آنها می خواهند جامعه ای به ظاهر معقولانه خلق کنند.
«دایره قتل» به کارگردانی میرطاهر مظلومی،تنظیم رادیویی جواد پیشگر،تهیه کنندگی نوید جولایی،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی مجتبی طباطبایی،میرطاهرمظلومی،فریبا نادری،محمد رضا علی،محمد مجدزاده،محمودرضا قدیریان،محمدرضا قلمبر،امین بختیاری،عباس توفیقی و صادق رزاق مهر از روز شنبه سی ام بهمن ماه ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 22:30 دقیقه همان روز تکرار آن است.
سریال رادیویی «شهر آشوب» به زندگی خواجه نصرالدین طوسی می پردازد و از روز شنبه سی ام بهمن ماه ساعت 2:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 22:00 تکرار آن است.نورالدین جوادیان نویسنده و کارگردان،فرشاد آذرنیا تهیه کننده،محمدرضا قبادی فر افکتور،حیدر صفدری صدابردار و مجید حمزه،بهرام سروری نژاد،کامیار محبی،احمد لشینی،حمید هدایتی،سعید سلطانی،مهدی نمینی مقدم،باقر کریم پور،سیما خوش چشم،عباس توفیقی،حمید یزدانی،رامین پورایمان،عبدالعلی کمالی،نورالدین جوادیان،علی میلانی،علی اصغر دریایی و مهرخ افضلی بازیگران آن هستند.
سریال «خاطرات یک معلم» داستان زندگی محمد بهمن بیگی پایه گذار آموزش عشایر است.
«خاطرات یک معلم» به نویسندگی سیمین غلامی ورنامخواستی، سردبیری شهلا دباغی،کارگردانی حمید منوچهری،تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا،افکتوری نازنین حسن پور،صدابرداری جعفرجودتی و با هنرمندی رایمن پورایمان،شیما جانقربان،حمید یزدانی،سیما خوش چشم،مجید حمزه،سعیده فرضی،محمد شریفی مقدم،معصومه عزیز محمدی،سیما رستگاران،امیر زنده دلان،عباس توفیقی،مهدی نمینی مقدم،کرامت رودساز،صفا آقاجانی،محمد مجدزاده و امیر منوچهری از سی ام بهمن ماه،ساعت 3:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 15 تکرار آن است.
سریال رادیویی «زاده نیل» به زندگی حضرت موسی «ع» از نوجوانی تا قبل از رسیدن به مقام والای نبوت می پردازد.
«زاده نیل» از سی ام بهمن ماه ساعت 1:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 23:00 تکرار آن است . جواد پیشگر نویسنده و کارگردان،فرشاد آذرنیا تهیه کننده،محمدرضا قبادی فرافکتور، حیدر صفدری صدابردار و محسن بهرامی،رامین پورایمان،مهرخ افضلی،شهین نجف زاده،کرامت رودساز،محمد پورحسن،مجتبی طباطبایی،سعید سلطانی،عباس توفیقی،سلمان خطی،کامیار محبی،بیوک میرزایی،کامیار محبی،محمد رضا علی،حمید رضا هدایتی،محمد مجدزاده و فریبا طاهری بازیگران این سریال هستند.
و سریال رادیویی «ته جاده» که داستانی معما گونه و اجتماعی را روایت می کند از روز شنبه سی ام بهمن ماه ساعت 23:30 از رادیو نمایش پخش می شود و از یک اسفند ساعت 2 بامداد تکرار آن است.
مینو جبارزاده کارگردان،جهانشاه آل محمود نویسنده،مهدی نمینی مقدم تهیه کننده،نرگس موسی پور افکتور،جعفر جودتی صدابردار و رامین پورایمان،ناهید مسلمی،محمدرضا قلمبر،رویا فلاحی،امیر فرحان نیا،مجید حمزه،شهین نجف زاده،حمید یزدانی،بیوک میرزایی،معصومه عزیز محمدی،محمد آقا محمدی،محمد پورحسن ، سعید سلطانی،محمد شریفی مقدم و مونا صفی بازیگران آن هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار