مجموعه ورزشی شهید چمران میزبان دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان + عکس

تهران (پانا) _ آموزش و پرورش با اجرای طرح آزادسازی مجموعه‌های ورزشی به دنبال توسعه و تعمیم ورزش همگانی است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه ورزشی شهید چمران میزبان دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان + عکس

معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به برکت ایام دهه فجر از روز گذشته با اجرای طرح آزادسازی مجموعه‌های ورزشی در راستای افزایش فعالیت‌های بدنی و توسعه ورزش همگانی، میزبان دانش‌‌آموزان و خانواده‌هایشان در مجموعه‌های ورزشی است.

دانش‌آموزان همراه با خانواده‌هایشان به صورت رایگان و آزاد در مجموعه‌های ورزشی حضور خواهند یافت؛ روزهای ۵شنبه مادران و دختران دانش‌آموز و روزهای جمعه پدران به همراه پسران دانش‌آموز می‌‌توانند در مجموعه‌های ورزشی حضور یابند.

گفتنی است باید مکان‌های ورزشی را به عنوان یک مکان تربیتی برای ارتقای وضعیت جسمانی دانش‌آموزان قرار داد. موضوع رایگان شدن تربیت بدنی و خانواده محور شدن مورد توجه قانون اساسی است و براساس سند تحول بنیادین ارتباط خانواده با تربیت بدنی و استفاده از فضای ورزشی تربیتی مهم است.

روز گذشته ۲۲ نفر از مادران و دختران دانش‌آموز در مجموعه شهید چمران تهران حضور داشتند و امروز، جمعه طرح آزادسازی فضاها برای پدران و پسران دانش‌آموز در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد که 103 دانش‌آموز با پدران خود در این مجموعه حضور پیدا کردند.

براساس این گزارش این طرح اکنون در ۳ استان تهران، آذربایجان شرقی و البرز در حال اجراست که تا پایان سال تحصیلی در تمام استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار