نگاهی به دیدارهای امروز لژیونرهای فوتبال ایران

دربی حذفی ایرانی‌ها در قطر

تهران (پانا) - در دربی ایرانی‌های فوتبال قطر، 2 بازی برگزار خواهد شد که در این بازی‌ها دو بازیکن پا به سن گذاشته ایرانی روبروی دو هافبک وسط سابق و این روزهای تیم ملی فوتبال ایران قرار خواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۲۵۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دربی حذفی ایرانی‌ها در قطر

در دیدارهایی که امروز و امشب در سطح باشگاهی جهان فوتبال برگزار خواهد شد، چهار لژیونر ایرانی به نام‌های «شجاع خلیل‌زاده، پژمان منتظری، امید ابراهیمی و اشکان دژاگه» هم فرصت حضور در میدان را دارند.

در دیدارهای امروز لژیونرهای ایرانی که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر یا همان امیر کاپ است، ابتدا از ساعت 17:10 الغرافه روبروی الخرطیات قرار خواهد گرفت و سپس از ساعت 20 تیم الوکره از الشحانیه میزبانی خواهد کرد.

الغرافه - الخرطیات / ساعت 17:10

الغرافه قطر که با هدایت آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال تهران در لیگ ستارگان قطر حضور دارد و از سعید عزت‌الهی استفاده می‌کند، در یکی از بازی‎های این مرحله از الخرطیات صدرنشین دسته اول قطر میزبانی می‌کند که نام پژمان منتظری کاپیتان سابق استقلال تهران را در لیست قرار داده است.

در حالی که آمار دقیقی از وضعیت دسته اول قطر در دسترس نیست که بدانیم پژمان منتظری چه وضعیتی دارد، سعید عزت‌الهی که به تازگی راهی قطر شده و در هر دو بازی اول خود حضور 90 دقیقه‌ای داشته و یک پاس گل هم در بازی آخر داده است.

الوکره - الشحانیه / ساعت 20

الوکره یکی دیگر از تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان که امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال را در ترکیب دارد، در آخرین بازی این مرحل باید از هم تیمی‌های اشکان دژاگه در الشحانیه میزبانی کند.

اطلاع از آمادگی اشکان دژاگه هم مانند پژمان منتظری است و آمار دقیقی از او دیده نمی‌شود اما در سمت مقابل امید ابراهیمی که این فصل به الوکره آمده، در 15 بازی تیمش به میدان رفته که در این بازی‌ها نتوانسته گل بزند اما دو پاس گل داده و 4 بار کارت زرد گرفته و یکبار با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار