شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

تهران (پانا) - جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن ماه دوشنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن ماه دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در مجموعه باغ زیبا با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نرگس معدنی‌پور ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

جمال شورجه، ناصر ممدوح، بهزاد فراهانی، فهیمه رحیم نیا، سهیلا مهرعلی، نبی اله حاجیان پور، امیراحمد فلسفی، منوچهر موغاری، حجت اله اسدی، قباد شیوا، بهمن عبدی، رضا بانگیز، سیداحمد قائم مقامی دبیرالملکی، محبوب عارفی، داود دانشور وجدانی، ملیح ناصری، رضا بنفشه خواه، مسعود حبیبی، ناصر آقایی، محمدعلی ساربان، اردشیر صالح پور، ابراهیم نباتی، جواد زیتونی، عباس مستوفی الممالکی، مجید مظفری، قربانعلی اجلی، اکبر زنجانپور، مسعود لقاء، حسینعلی پرستار و … از هنرمندان بهمن ماهی حاضر در مراسم بودند.

در این مراسم محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت- ضمن خیر مقدم و تبریک تولد هنرمندان پیشکسوت از حضور در جمع آنان ابراز خوشحالی کرد و با خواندن ابیاتی از حافظ و تبریک میلاد با سعادت امام علی ع و روز پدر، روزهای بهتری را برای هنرمندان آرزو کرد.

سید عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با خیرمقدم و تبریک میلاد باسعادت حضرت علی ع و روز پدر از خوشحالی حضور مجدد خود در جمع خانواده هنرمندان پیشکسوت گفت و با اشاره به حضور جمال شورجه و محمد ساربان در مراسم اظهار کرد: این دو استاد عزیز مدتی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند و حضورشان در این مراسم ارزشمند و جای خوشحالی است. نزدیک به دوسال است که جهان درگیر این بیماری است و متعاقباً مؤسسه نیز از شر این ویروس در امان نبود و داغهای بزرگی بر دل‌هایمان مانده است که لازم است یادی از اعضای آسمانی مؤسسه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بیماری بعضی از پیشکسوتان گفت: در این روز خوب از شما خواهش می‌کنم تا با دعای خیرتان و انرژی خوبتان برای استادان اکبر ساعتچی، اسفندیار قره باغی، فردوس کاویانی، عباس مشهدی زاده، اسماعیل نیک بخت زاویه علی نعمتی، حسین عطارچیان، مرتضی صادقی‌افجه و … دعا کنید، تا با لطف خدا زودتر بیماری را شکست بدهند و به جمع و محفل هنری در مؤسسه برگردند.

عظیمی ابراز امیدواری کرد که تعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با شهرداری تهران به حداکثر ظرفیت خودش برسد و اضافه کرد: مؤسسه هنرمندان پیشکسوت یک سرمایه بزرگ دارد و آن هم وجود هزار هنرمند پیشکسوت و طراز اول است که بیش از ۷۰ درصد آنان در شهر تهران سکونت دارند و استفاده از این ظرفیت بی انتها برای شهر تهران سرمایه‌ای عظیم خواهد بود.

وی با اشاره به خاطره اولین جلسه بودجه مؤسسه در سازمان برنامه و بودجه و حضور چهره‌های سینمایی در این جلسه اظهار داشت: «هنوز هم خیلی‌ها مؤسسه را نمی‌شناسند و پس از ۱۰ سال فعالیت همچنان در این حوزه ناشناخته هستیم، ولی تاکنون حضور چهره‌ها باعث شده تا بسیاری از ظرفیت‌ها و امکانات و توجه مسئولین به سمت این مؤسسه جلب شود.
وی از تلاش‌های اعضای شورای شهر تهران و به ویژه خانم معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران قدردانی کرد و با گلایه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی دوره‌های گذشته گفت: طی ده سال گذشته و علی رغم پیگیری و ارتباط با نمایندگان فقط یک نماینده مجلس برای کمک به این مؤسسه آستین بالا زد و جالب بود که او آقای بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی بود.

نرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه به روی صحنه آمد و با سرمایه خواندن هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد: قطعاً یکی از حوزه‌هایی که ما باید برای حمایت از آن وارد شویم، همین مؤسسه است. تلاش می‌کنیم در شهرداری تهران و مؤسسات مرتبط حتماً در جهت حمایت از این مؤسسه حمایت کنند.

وی افزود: خوشحال می‌شویم در خدمت شما باشیم و از رهنمودهای شما استفاده کنیم که در حوزه سیاست گذاری و نظارت بتوانیم بهتر عمل کنیم.

این مراسم با اهدای لوح و هدیه مؤسسه و عکس دسته جمعی هنرمندان پیشکسوت و ثبت خاطره این جشن به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار