مستند «مستربین» در قاب شبکه پنج

تهران (پانا) - مستند«مستربین» به کارگردانی این تامپسون (Iain Thompson) سه شنبه 26 بهمن ماه ساعت 20 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مستند «مستربین» در قاب شبکه پنج

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مستند نمایشی محصول 2021 انگستان در ژانر بیوگرافی به معرفی روآن سباستین اتکینسون معروف به مستربین بازیگر، کمدین و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل بریتانیا می پردازد و بازیگرانی همچون روآن اتکینسون،پیتر بنت، ریچارد کرتیس و... در آن نقش آفرینی کرده اند.
در این مستند درباره 30 سال هنرمندی مستربین و ایده هاش با همکاران و کارگردان مطرح گفتگو شده است و بخشی از آثار و فیلم های این هنرمند نمایش داده می شود.
گفتنی است: بین متولد 6 ژانویه ۱۹۵۵در بریتانیا است که به دلیل ایفای نقش در فیلم‌های مستر بین و جانی انگلیش شهرت فراوانی کسب کرد. او برای اولین بار در برنامه کمدی اخبار ساعت نه (۱۹۸۲-۱۹۷۲) بی‌بی‌سی شرکت کرد و به واسطه مشارکت در فیلم توپ مخفی پلیس (۱۹۷۹) موفق به دریافت جایزه بفتا (۱۹۸۱) برای بهترین اجرای سرگرمی شد.
نام او به عنوان یکی از ۵۰ کمدین بامزه در فهرست بامزه‌ترین کمدین‌های بریتانیا در مجلّه آبزرور و همچنین یکی از ۵۰ کمدین برتر تاریخ در سال ۲۰۰۵ در نظرسنجی کمدین‌های دیگر ثبت شد.
مستند " مستر بین" کاری از واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما است که روز سه شنبه به مدت 45 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار