جشن ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر در شبکه دو سیما

تهران (پانا) - شبکه دو سیما به مناسبت سیزدهم رجب، ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مرد ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر در شبکه دو سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه معارفی کوی محبت دوشنبه 25 بهمن و در شب ولادت با حضور کارشناسان مذهبی و ذاکران اهل بیت (ع) از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. همچنین سه‌شنبه 26 بهمن حوالی ساعت 11:00 نیز ویژه‌برنامه دیگری را آماده پخش کرده است.

برنامه شبانگاهی «دست در دست» کاری از گروه معارف و به تهیه‌کنندگی هادی خدادی دوشنبه حوالی ساعت 23:30 و سه‌شنبه حوالی ساعت 14:30 در قالب یک ویژه‌برنامه شاد روانه آنتن خواهد شد. این برنامه با حضور مهمان فرهنگی، هنری و خواننده‌های خوب کشورمان فضایی با نشاط و گفتگوهایی صمیمانه و شنیدنی برای مخاطبان تدارک دیده است.

برنامه «شادگرام» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی میلاد حق‌پرست نیز در فضایی شاد به مناسبت ولادت امیرالمومنین (ع) روانه آنتن می‌شود. این برنامه با ساختاری ترکیبی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که شامل گفتگو با مهمان، بخش نمایشی و… می‌شود. این برنامه در بخش مهمان از داریوش سلیمی بازیگر کشورمان میزبانی خواهد کرد و با وی به گفتگو می‌نشیند. شادگرام سه‌شنبه ساعت 13:30 پخش می‌شود.

گروه کودک و نوجوان شبکه دو نیز برنامه «دست کی بالا» به تهیه‌کنندگی سید محسن مناجاتی را به مناسبت میلاد امیر مومنان حضرت علی (ع) دوشنبه ساعت 10:00 روانه آنتن می‌کند. همچنین برنامه «جمعمون جمعه» سه‌شنبه ساعت 10:00 در جدول پخش برنامه‌ها قرار دارد.

ویژه‌برنامه سیزده رجب نیز سه‌شنبه ساعت 20:00 با حضور مهمانان مختلف در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد. مولودی‌خوانی همچنین سخنرانی‌های مذهبی نیز در فواصل برنامه‌ها روانه آنتن خواهند شد.

«در انتهای الوند» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر دوشنبه صبح حوالی ساعت ۷:00 با حضور مهمانان ویژه، منعطف با این مناسبت مبارک روانه آنتن می‌شود.

همچنین برنامه «عصر خانواده» نیز با دعوت از چهره‌های مختلف و خانواده‌هایی با داستان‌های شنیدنی تقدیم مخاطبان و خانواده‌های ایرانی خواهد شد. این برنامه دوشنبه ساعت ۱۸:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

برنامه «زنده‌باد زندگی» کاری از گروه اقتصاد و دانش و به تهیه‌کنندگی محمدجعفر خسروی نیز با حضور مهمانان مختلف و با موضوع قدرشناسی در خانواده دوشنبه ساعت 10:45 پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی «چطور اژدهای خود را آموزش دهیم؟ دنیای مخفی» ساعت 14:00 دوشنبه و سه‌شنبه فیلم های «کوچکترین سرباز» ساعت 8:00 ، «کارنامه» ساعت 17:25 و «کفش های آهنی» ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه به نمایش در می‌آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار