دوره آموزشی خبرنگاری دانش‌آموزان پسر ابتدایی برگزار شد

زنجان (پانا) - خبرگزاری پانا استان زنجان دوره آموزشی خبرنگاری دانش‌آموزان پسر ابتدایی را برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی خبرنگاری دانش‌آموزان پسر ابتدایی برگزار شد

در حاشیه این دوره، راویه قاسمی رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان گفت: در ادامه برنامه های قبلی آموزش خبرنگاری دانش آموزان، امروز توانستیم دوره خبرنگاری را برای پسران ابتدایی برگزار کنیم.

قاسمی افزود: در راستای اجرای برنامه تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی، امسال توانسیم به همت مسئول خبرگزاری پانای استان و مدرسین استانی در چهار برش به دانش آموزان پیشتاز و علاقمند ابتدایی و متوسطه دوره آموزشی خبرنگاری را برگزار کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان ادامه داد : در سال تحصیلی جاری با تلاش مثال زدنی کارشناسان سازمان و مسئول و مدرسین خبرگزاری پانا زنجان توانستیم ۸۹۸ دانش آموز خبرنگار را در دوره های آموزشی شرکت داده و آموزش دهیم .

وی در ادامه به برش های برنامه ریزی شده استان زنجان اشاره کرد و گفت: در بهمن امسال برای دانش آموزان ابتدایی در دو دوره مجزا برگزار کردیم، 140 نفر دختر و 140 نفر پسر از پایه های چهارم، پنجم و ششم در کارگاه‌های آموزشی شرکت داشتند. همچنین در مقطع متوسطه که از پایه های هفتم، هشتم، نهم و دهم انتخاب شده بودند دو دوره برای 260 دانش آموز دختر و 260 دانش آموز پسر برگزار کردیم.

قاسمی در انتهای صحبت های خود گفت: مدرسین استانی، خوشبختانه با برنامه ریزی پانای مرکز امسال در آذر ماه در کلاس های پیشرفته خبرنگاری شرکت کرده بودند و ما توانستیم در دوره های آموزشی از مدرسین استانی که سرمایه های پانای استان هستند استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار