استاندار قزوین:

وزارت ورزش امکانات تمرینی را برای ورزشکاران رشته یخ‌نوردی مهیا کند

قزوین (پانا) - استاندار قزوین عنوان کرد از وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌شود که به قهرمان قزوینی و سایر قهرمانان رشته‌ یخ‌نوردی توجه کند و ضمن تضمین آینده شغلی آنان برای آنها امکانات تمرینی پیشرفته رامهیا کند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
وزارت ورزش امکانات تمرینی را برای ورزشکاران رشته یخ‌نوردی مهیا کند

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم تجلیل از محسن بهشتی‌راد قهرمان جهان در رشته یخ‌نوردی که در دفتر استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قهرمانی در رشته‌ای که جزو ورزش‌های بومی و محلی روس‌هاست، نشان‌دهنده این است که با همت و صرف فعل خواستن می‌توان قلل موفقیت را فتح کرد.

وی پیروزی بهشتی‌راد در مسابقات یخ‌نوردی را یک موفقیت فوق‌العاده برای ورزش استان توصیف و اضافه کرد: با وجود کمبودها و مشکلاتی که بر سر راه این ورزشکار بزرگ قزوینی وجود داشته، اما این جوان توانسته با اراده و عزم خود تمام این کمبودها را پشت سر بگذارد؛ چرا که فقط به هدف خود نگاه کرده و توجهی به مشکلات نکرده است.

اعلایی با بیان اینکه رشته یخ‌نوردی جاذبه تبلیغاتی و مالی ندارد، ادامه داد: با این حال ورزشکار خوب ما توانسته با اعتماد به خواست خود و با کمترین امکانات مدارج سخت قهرمانی در این رشته را طی کرده و بر بلندترین قله این رشته بایستد که برای مردم قزوین و نظام جمهوری اسلامی مایه افتخار و مباهات است.

استاندار قزوین خطاب به این قهرمان دنیا یادآور شد: یکی از کارهای بزرگ شما این است که بدون مربی به این جایگاه رسیدید و امروز با تبدیل شدن به قهرمان جهان به بزرگ‌ترین مربی این رشته در کشور بدل شدید و از این به بعد دیگر کشور ما در این رشته بدون مربی نخواهد ماند.

اعلایی افزود: دست‌اندرکاران حوزه ورزش در استان و کشور نباید بگذارند که ورزشکاران رشته یخ‌نوردی بدون امکانات و تجهیزات خاص تمرین بمانند و به همین خاطر از وزارت ورزش و جوانان این درخواست را داریم که به قهرمان قزوینی و سایر قهرمانان رشته‌ یخ‌نوردی توجه کنند و ضمن تضمین آینده شغلی آنان برای آنها امکانات تمرینی پیشرفته را مهیا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار