جزئیات برگزاری دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف

تهران (پانا) - دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف CodeJam Sharif به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی کاملا غیر حضوری به تاریخ ۱۲ تا ۲۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه نویسان توانمند برای حضور در کسب و کار های مبتنی برICT ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال در حال برگزاری مسابقات برنامه نویسی به صورت آنلاین و غیر حضوری با عنوان "Sharif Codejam" توسط گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شریف "Sharif ICT Group" و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در اسفند ماه سال جاری می باشد.

«شریف کدجم» یک مسابقه برنامه نویسی است که کلیه مراحل آن به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود و کلیه علاقمندان به برنامه نویسی بدون هیچ محدودیتی می توانند در آن شرکت کنند.

در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژی ‌ها و زبان ‌های برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند.

«شریف کدجم» در سه مرحله برگزار خواهد شد که در تمامی مراحل شرکت کنندگان تعدادی سوال چالشی را دریافت کرده و مدت زمان محدودی برای پاسخ به این سوالات دارند و افراد با دریافت امتیازات بیشتر به مراحل بعدی راه پیدا می کنند.

سئوالات چالشی رویداد بدین صورت طراحی می شوند که مدتی قبل از برگزاری رویداد گروهی با حضور برخی از سرمایه گذاران، شرکت های بزرگ، چهره های موفق استارتاپی و افراد سرشناس در حوزه ICT تشکیل می شود و به تدوین سوالات اصلی مسابقات می پردازند. همین گروه وظیفه داوری و امتیاز دهی به شرکت کنندگان را بر عهده دارند.

همچنین لازم به ذکر است جهت اطلاع رسانی به علاقه مندان جهت حضور در این مسابقات حدود یک ماه قبل از برگزاری رویداد از افراد، استارتاپ ها و تیم های فعال در حوزه مورد نظر دعوت می شود تا در رویداد ثبت نام کنند.

ثبت نام در مسابقات از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۵ اسفند ۱۴۰۰ ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان به حضور در مسابقات جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به وبسایت رسمی رویداد به نشانی www.codejam.sharif.ir مراجعه و یا یا شماره ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار