ارتقا جایگاه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت ارتقا جایگاه آموزش و پرورش استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد توجه ویژه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا جایگاه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی

مدیرکل آموزش و پرورش استان ظهر امروز با روسا و کارشناسان معاونت‌ پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در محل سالن اندیشه اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار اظهار کرد: جوانان بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خون خود را اهدا کرده اند و باید یاد این عزیزان همواره گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه فرهنگیان و دانش آموزان همواره نقش اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته اند؛ افزود: دیدگاه عموم مردم و جامعه به فرهنگیان ویژه است، بنابراین تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت معلمی از اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت است.

جنگی با تاکید بر اینکه اخلاق مداری باید سرلوحه کار مدیران آموزش و پرورش و مدارس قرار گیرد؛ ادامه داد: باید از هر فرصتی برای حل مشکل ارباب رجوع اعم از فرهنگیان، دانش آموزان و یا در کل عموم مراجعین، حداکثر تلاش خود را بکار بندیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: رعایت سلسله مراتب اداری برای پیشبرد منظم سیستم آموزشی و تربیتی استان مورد تاکید است.

این مقام مسئول گفت: ارتقا جایگاه آموزش و پرورش استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد توجه ویژه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تدوین برنامه کاری برای مسؤولان آموزش و پرورش در حوزه های مختلف از ضروریات مدیریتی است و در این راستا باید کمیته های تخصصی ایجاد شود.

جنگی ادامه داد: کمبود شدید نیروی انسانی در استان، نیازمند برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی نیروهای موجود و تلاش برای افزایش سهمیه جذب استان است.

وی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان با شعار رفاقت، صداقت و سخت کوشی در راستای ارتقا جایگاه استان تلاش خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار