محسن خلیلی:

پرسپولیس نشان داده که برای قهرمانی ششم به زمین می‌رود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است استعفا یحیی گل محمدی از سرمربیگری این تیم در حمایت از بازیکنان بوده استو

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس نشان داده که برای قهرمانی ششم به زمین می‌رود

به گزارش ایسنا، محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار برابر فولاد در سوپرجام فوتبال ایران ایران اظهار کرد: پرسپولیس در نیم فصل نخست با وجود مشکلاتی که داشت، نتایج خوبی گرفت. فراموش نکنید سه بازیکن تاثیرگذار در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شدند اما گل‌محمدی و کادرش به خوبی توانستند تیم را جمع کنند و با اضافه کردن چند بازیکن جدید، عملکرد خوبی در نیم فصل نخست داشته باشند. در اکثر بازی‌ها پرسپولیس تیمی بود که طراحی حملاتی توپ و میدان را در اختیار داشت که این نشان می‌دهد کادر فنی این تیم میل به هجوم انجام بازی تهاجمی داشت.

وی افزود: پرسپولیسی که پنج دوره پیاپی قهرمان شده، کار سختی دارد تا ششمین قهرمانی پیاپی را به نام خود ثبت کند، چراکه در این بین رقبا هم به خوبی تلاش می‌کنند قهرمان شوند با این حال دیدیم که پرسپولیس در نیم فصل نخست طوری عمل کرد که نشان داد برای کسب قهرمانی به میدان آمده است.

خلیلی در ادامه درباره عمکرد عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس هم گفت: عیسی آل‌کثیر مهاجم خوبی است و از زمانی که به پرسپولیس آمده، سعی داشته برای تیم مفید باشد. او گل‌های تاثیرگذاری به ثمر رسانده و توانسته مهره تاثیرگذاری باشد اما با بدشانسی مواجه شد و به خاطر مصدومیت از تیم دور شد. از طرف دیگر مهدی عبدی به عنوان یک مهاجم جوان در خط حمله پرسپولیس خوب کار کرده و نشان داده اگر روی او حساب شود، می‌تواند مهره ارزشمندی باشد.

او در ادامه درباره عملکرد دو بازیکن تاجیک پرسپولیس هم گفت: این دو بازیکن به تازگی به تیم ملحق شدند و فرصت بازی چندانی نداشتند. اگر می‌خواهیم عملکرد آن‌ها را قضاوت کنیم، باید صبر کنیم چند بازی بگذرد و بعد بتوانیم درباره آن‌ها صحبت کنیم. به هر حال کادر فنی پرسپولیس حتما از نظر فنی این دو بازیکن را پسندیده که جذب شده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره حواشی اخیر پرسپولیس و استعفای یحیی گل‌محمدی هم گفت: باید بپذیریم پرسپولیس در مباحث مالی مشکلاتی دارد. مشکلات مالی پرسپولیس حاصل عملکرد مدیران سابق است که حالا گریبان باشگاه را گرفته است. الان هم که آقای درویش آمده‌اند، آنقدر مشکلات زیاد است که نمی‌توان انتظار داشت که یک شبه مشکلات حل شود. در گذشته برخی مدیران تصمیماتی گرفتند که حالا پرسپولیس به خاطر آن تصمیمات درگیر مشکلات فراوانی شده است. اگر یحیی گل‌محمدی هم استعفا داد، به خاطر تیمش بود. او نشان داد وقتی از همه حق و حقوش می گذرد، فقط منافع تیمش برایش مهم است و می‌دانست این مشکلات به تیم ضربه می‌زدند. با این حال آقای درویش به خوبی این حاشیه را جمع کردند و با بازگشت گل‌محمدی به تمرینات این حواشی هم تمام شد. پرسپولیس حالا با قدرت برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگد. نکته بسیار مهم این است که مشکلات همیشه وجود دارد و راه عبور از این مشکلات، اتحاد میان اعضای تیم، کادر مدیریتی و هواداران است. اگر اتحاد وجود داشته باشد، قطعا می‌توانیم دست به دست هم مشکلات را حل کنیم.

خلیلی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام هم گفت: پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد. فولاد با جواد نکونام تیم بسیار خوبی است که در طول نیم فصل گذشته نشان داده رقیب سرسختی است. فولاد هم کادر فنی باهوشی در اختیار دارد و در بحث بازیکن هم بسیار پتانسیل خوبی دارد. از طرفی پرسپولیس هم قهرمان لیگ است و در نیم فصل نخست هم نشان داده برای قهرمانی ششم مصمم است. امیدوارم در بازی روز دوشنبه پرسپولیس بتواند یک جام دیگر به هواداران هدیه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار