تشریح جزئیات عملیات دستگیری قاتل مامور پلیس در شیراز

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به شناسایی و دستگیری سریع قاتل افسر پلیس در شیراز، جزئیات این عملیات را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزئیات عملیات دستگیری قاتل مامور پلیس در شیراز

سردار رهام بخش حبیبی جمعه ۱۵ بهمن در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرهنگ دوم شهید رنجبر شهید مدافع امنیت در دارالرحمه شیراز گفت: قاتل پس از به شهادت رساندن شهید رنجبر به یکی از روستاهای شهرستان شیراز فرار کرده بود.

او با بیان اینکه ماموران آگاهی بلافاصله تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار داده و روستای محل اختفای قاتل را مشخص کردند، گفت: قاتل هنگام دستگیری با همان سلاح سردی که شهید رنجبر را به شهادت رسانده بود، با پلیس درگیر شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: ما در همان درگیری با وجود اینکه اسلحه داشتیم و می‌توانستیم او را مورد هدف گلوله قرار دهیم این کار را انجام ندادیم و در حین درگیری پای قاتل شکست.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه قاتل افسر پلیس این فرماندهی، حین دستگیری، حالت طبیعی نداشته و احتمالا تحت تاثیر مصرف مواد بوده است، گفت: از مردم به دلیل همراهی و از ماموران آگاهی به دلیل دستگیری سریع قاتل قدردانی می‌کنم.

حبیبی به مخلان نظم و امنیت هشدار داد و تاکید کرد: پلیس با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد و برای این موضوع طرح‌هایی داریم که از فردا اجرایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار