کمدی موزیکال آمپاس در کرج اجرا می‌شود

تهران (پانا) - علی یدالهی پس از اجرای موفق نمایش سیاه بازی "رختشورشاه" در تالار محراب ، کمدی موزیکال آمپاس را برای مخاطبان استان البرز روی صحنه می‌برد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کمدی موزیکال آمپاس در کرج اجرا می‌شود

نمایش آمپاس نوشته آبتین سرافراز و کارگردانی علی یدالهی در سرای فرهنگ و هنر مهراد مال میزبان مخاطبان خواهد بود. این نمایش کمدی موزیکال که در اجراهای گذشته خود با استقبال خانواده ها روبرو شده این بار نیز با حضور هنرمندان شناخته شده تئاتر کمدی روی صحنه می رود.

در این نمایش شاد و موزیکال علی یدالهی، محمد رمضانی، صادق صبح دوست، مژگان رضاخانی،عرفان خاکسار، آسمان نصیری و... ایفای نقش می کنند.

طی دو ساعت در این نمایش ماجرای خانواده آقای مفخم را خواهیم دید. آقای مفخم اصرار دارد که دخترش باران با پسر عمه اش پرهام ازدواج کند. اما باران به پدر خود گفته که رابرت که خواننده و نوازنده است قرار است به خواستگاری او بیاید و با هم ازدواج کنند. باران از پیک پیتزافروشی میخواهد که نقش خواستگار او را بازی کند و...

مدت این اجرا 120 دقیقه است و از روز یکشنبه 17 بهمن در ساعت 20 میزبان عموم مخاطبان خواهد بود.

سرای فرهنگ و هنر مهراد مال در عظیمیه کرج، بین میدان مهران و میدان استقلال(اسبی)، طبقه پنجم واقع شده و علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را از طریق سایت تیوال خریداری کنند. در ضمن شماره تلفن 09378511244 برای رزرو اجرا و ارتباط با مخاطبان اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار