کرونا برنامه لیگ برتر والیبال زنان ایران را تغییر داد

تهران (پانا) - مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان که قرار بود از 16 بهمن در سالن فدراسیون آغاز شود، به تعویق افتاد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کرونا برنامه لیگ برتر والیبال زنان ایران را تغییر داد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» قرار بود از 16 تا 21 بهمن‌ماه به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار شود که عصر امروز سازمان لیگ با توجه به تشدید شیوع سویه اومیکرون در کشور و به‌ویژه در تهران، همچنین قرمز شدن وضعیت تهران و با در نظر گرفتن وجود زمان کافی برای برگزاری مسابقات تا پایان سال و توصیه‌نامه فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزاری این رقابت‌ها به تعویق انداخت.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این مطلب، تاکید کرد: با توجه به این‌که فرصت لازم برای برگزاری این مسابقات تا پایان سال وجود دارد، این رقابت‌ها تا پایدار شدن شرایط تیم‌ها از نظر سلامتی بازیکنان به تعویق خواهد ‌افتاد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از آنجایی که شهر تهران از نظر رنگ کرونایی، روز گذشته قرمز رنگ اعلام شده است و با توجه به تمرکز امور اداری در فدراسیون والیبال و لزوم فراهم گردن شرایط برای برگزاری مسابقات در یک محیط امن با حداقل ریسک پذیری، این رقابت‌ها به مدت یک هفته به تعویق می‌افتد.

بدین ترتیب مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال زنان کشور از ۲۳ تا ۲۸ بهمن‌ماه در سالن فدراسیون والیبال تحت تدابیر شدید پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار