با فرارسیدن ایام الله دهه فجر صورت گرفت

برگزاری مانور یاوران انقلاب در مرکز استان ایلام

ایلام (پانا) - امام جمعه استان ایلام عنوان کرد از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، عملی ساختن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. موضوع مهمی که در زمان شاه توسط سفرا و نه حتی روسای جمهور کشورهای بیگانه مصادره شده بود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور یاوران انقلاب در مرکز استان ایلام

به مناسبت آغاز ایام دهه فجر، مانور یاوران انقلاب در مرکز آموزشی فرزانگان ایلام و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان، مدیرکل اطلاعات استان، علی درویشی مدیرکل و حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی دیگر از مسؤلان استانی با همراهی همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران است که سبب شد به اسلام عمل شود و حکم خدا روی زمین نماند، بلکه جاری شود که نمود آن را به عنوان مهم‌ترین پدیده می‌توان در پیوند دین با سیاست، آن هم در زمانی که دین و شریعت رو به انحطاط بوده است دید. به‌طوریکه این اتفاق نیک ایران را در سطح جهان مطرح کرد و موقعیت آن را اعتلا بخشید.

کریمی‌تبار تاکید کرد: یکی از دغدغه‌ها حفظ دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی است که دانش‌آموزان عزیز و نسل جوان به عنوان آتیه‌سازان کشور و مسؤلان و بویژه فرهنگیان در تداوم حیات این انقلاب تاریخ‌ساز نقشی موثر و حیاتی دارند.

بیش از 99 درصد افراد جامعه تحت پوشش نظام تعلیم و تربیت هستند

در ادامه علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز ضمن اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی و مقایسه امروز آن با دوران رژیم سابق گفت: انقلاب اسلامی عظمتی مضاعف به کشور ایران بخشیده است و باید قدر این شکوه و قدرت در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی، نظامی و غیره را دانست.

درویشی افزود: به برکت انقلاب اسلامی به رهبری آن پیر فرزانه امروز کشور در زمینه تعلیم و تربیت مقامی والا داشته، به طوریکه بیش از 99 درصد افراد جامعه تحت پوشش نظام تعلیم و تربیت هستند که بی‌شک اعتلای جامعه را رقم خواهد زد.

خبرنگار: محمد حیدری فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار