همزمان با سراسر کشور و با آغاز دهه فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس استان زنجان طنین انداز شد

زنجان (پانا ) - مراسم گلبانگ انقلاب (نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین ارشد استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس استان زنجان طنین انداز شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، مراسم گلبانگ انقلاب، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین ارشد استانی در مدرسه شاهد بهار ایمان ناحیه 2 زنجان برگزار شد.

علی اسماعیلی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران، شاهد رشد، شکوفایی و تحول در تمامی حوزه ها از جمله حوزه تعلیم و تربیت هستیم.

وی خاطر نشان کرد :مراسم گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس سطح استان در حال برگزاری است و بحمدالله هر سال بر عظمت بزرگی و شکرانه این انقلاب شکوهمند افزوده می شود و امیدوارم همواره بتوانیم قدمی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برداریم.

گفتنی است در این مراسم ضمن ادای احترام به شهدا، از همسر شهید نجف علی خدایی از شهدای انقلاب اسلامی و همچنین از جلال چنگیزی جانباز فرهنگی ایام انقلاب، تجلیل و تقدیر شد.

شایان ذکر است مراسم گلبانگ انقلاب به صورت زنده در بستر شاد برای تمامی مدیران مدارس، معاونین پرورشی و تشکل های دانش آموزی استان پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار