دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی خبر داد:

آمادگی بانک‌های دولتی برای ارایه وام بدون ضامن

تهران (پانا) - دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی اعلام کرد تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی بانک‌های دولتی برای ارایه وام بدون ضامن

علیرضا قیطاسی دوشنبه شب گفت: شعب بانک‌ها در سراسر کشور آمادگی دارند تا با توجه به منابع و متناسب با درخواست وام، تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان را بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط پرداخت کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی تصریح کرد: دستگاههای صادر کننده گواهی شرطی نگذارند که بانک عامل، با توجه به آن شرط گواهی کسر حوق را نپذیرد.

وی افزود، دستگاه متولی باید براساس گواهی صادر شده متعهد شود تا پایان دوره بازپرداخت اقساط، اگر قسطی پرداخت نشد آن را از حقوق وام گیرنده کسر و به بانک عامل پرداخت کند.

قیطاسی تاکید کرد، روسای واحد بانکها باید توجه کنند که پرداخت این تسهیلات مورد تاکید رییس جمهور، وزیر اقتصاد، مدیرعامل بانکها و مجموعه شورای هماهنگی بانکها و بانک مرکزی است و شعب بانکها باید این خواسته را اجرایی کنند.

وی افزود، شعب بانکها بر اساس اعتبار سنجی و دستور العمل‌های صادر شده خواسته مردم را بررسی و به آن پاسخ مثبت دهند.

وی تاکید کرد، چنانچه رییس شعبه به خواسته ای پاسخ منفی دهد و این پاسخ منفی مورد رسیدگی قرار گیرد در صورتی که رییس شعبه مقصر باشد قطعا با وی برخورد اداری خواهدد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار