رمضانی به پانا خبر داد

20 اسفند؛ پایان مهلت ارسال آثار به پویش «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت»

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی درباره جزئیات برگزاری پویش «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
20 اسفند؛ پایان مهلت ارسال آثار به پویش «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت»

علی رمضانی در گفت‌وگو با پانا درباره راه اندازی پویش «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» اظهار کرد: «این پویش در دو بخش در وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی و پیگیری می‌شود؛ فرهنگ سازی و درختکاری از جمله این موارد است.»

وی با توضیح بخش اول افزود: «در بخش فرهنگ سازی با برگزاری مسابقه در رشته‌های تعیین شده، مسابقه را برگزار می‌کنیم. این مسابقه شامل دانش‌آموزان تمام پایه‌های تحصیلی، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان است که جوایز ارزنده ای به برگزیدگان مسابقه اهدا خواهد شد.»

رمضانی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در این پویش تا 20 اسفندماه است، بیان کرد: «۵ نفر از مدیران مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی فعال در این امر که بیشترین آثار به دبیرخانه ارسال کنند (باید نام مدرسه، کانون و نام و نام خانوادگی مدیر در اثر دانش‌‌آموز ذکر شود) مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی بخش دوم را در حوزه درختکاری توضیح داد و افزود: «در این پویش اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به عنوان دبیرخانه هماهنگی حوزه آموزش و پرورش انتخاب شده و ستاد اجرایی در استان‌ها شکل گرفته است.
همچنین رابطین استان‌ها انتخاب و معرفی شده اند.»

وی ادامه داد: «عرصه‌های نهال‌کاری در واحدهای آموزشی و پرورشی تعیین شده است و نوع نهال مثمر و غیرمثمر در سطح استان‌ها و مناطق برای نهال‌کاری تعیین شده اند. برنامه پویش با محوریت تشکل‌های دانش‌آموزی در حال پیگیری و انجام است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار