مراجعه ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در یک روز

بر اثر کرونا از آغاز همه گیری تاکنون ۹۳۰۰ خوزستانی فوت کردند

اهواز(پانا) - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به آمار بالای ابتلا به کرونا گفت در یک روز ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان مراجعه کردند و از آغاز کرونا تا کنون 9300 نفر جان باخته‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در یک روز

حبیب حی بر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که عزیزانی برای ما جان دادند و سخت‌ترین زجرها را تحمل کردند و حالا دوران پاندمی کرونا دقیقاً به مثابه همان دوران دفاع مقدس است که ما نیز باید از جان مایه بگذاریم.

سرپرست معاونت درمان استان تصریح کرد: همه ما در مقابل این مملکت مسئول هستیم و هر کسی در جایگاه خودش باید به نحو احسن به وظایف خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: من علاوه بر پزشک بودن خود را یک خبرنگار می‌دانم تا همیشه در جایگاهی قرار بگیرم که پاسخگوی مردم باشم.

حی بر بیان کرد: در طول دوران پاندمی کرونا حدود ۸۳ هزار نفر در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شدند، ۸۷ هزار نفر به صورت سرپایی درمان شده و متاسفانه ۹۳۰۰ نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: شرایط امیکرون بحرانی است و آموزش در این زمینه حرف اول را می‌زند، متاسفانه رعایت پروتکل‌ها از جمله یک ماسک زدن صحیح به صورت درست انجام نمی‌شود که خود می‌تواند زمینه‌ساز ابتلای تک تک افراد به بیماری باشد.

حی بر در پایان گفت: از اول بهمن‌ماه تا نهم بهمن‌ماه، ۳ هزار بیمار سرپایی به مراکز درمانی مراجعه داشته‌اند که ۲ هزار نفر از آنها در تاریخ نهم مراجعه کردند و این قدرت سرایت بیماری را نشان می‌دهد و می‌طلبد که اصحاب رسانه خیلی جدی وارد این موضوع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار