فروش ۹۰۰هزار نسخه کتاب در هفت روز

تهران (پانا) - علی رمضانی می‌گوید ۹۰۰هزار نسخه کتاب به ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال تا پایان هفتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فروش ۹۰۰هزار نسخه کتاب در هفت روز

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) بیان کرد: 2100 ناشر از سراسر کشور با پایان هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توانستند 893هزار و 422 نسخه کتاب به ارزش 580میلیارد و 319 میلیون و 381 هزار و 654 ریال بفروشند.

وی در ادامه مطرح کرد: 157هزار و 650 سفارش از سوی مخاطبان در سامانه ناشران ثبت شده است که تاکنون 107هزار و 368 سفارش به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است و 43 هزار و 929 سفارش در انتظار ارسال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضمن اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستادبرگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عنوان کرد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از فرآیند برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این نمایشگاه را یک روز تمدید کرد و بر این اساس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعت ٢٤ روز دوشنبه (یازدهم بهمن‌ماه 1400) ادامه خواهد داشت. مردم و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را با تخفیف 20درصدی خریداری کنند.

علی رمضانی در پایان گفت: پستچی‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، همیاران کتاب هستند و شیرینی نهایی خرید کتاب را به ذائقه مخاطب می‌رسانند. از این پس نیز تکمیل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دست آن‌ها صورت می‌گیرد. امیدواریم ناشران با سرعت بیشتری سفارش‌های ثبت شده را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، تا کتاب‌ها در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا یازدهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار