من افشین قطبی همیشه حامی یحیی گل محمدی هستم

تهران (پانا) - افشین قطبی تاکید کرد از صحبت‌های او قبل از بازی ایران برابر عراق در مورد پرسپولیس و یحیی گل محمدی اشتباه برداشت شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
من افشین قطبی همیشه حامی یحیی گل محمدی هستم

به گزارش برنا، افشین قطبی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال، ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی ایران برابر عراق و پیروزی یوزها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تیم ملی ایران در این دیدار نمایش خوبی را از خود ارائه داد و با شایستگی به پیروزی رسید تا شاهد برگزاری جشن باشکوهی در استادیوم آزادی و سراسر ایران برای حضور مقتدرانه این تیم در جام جهانی باشیم. در این بازی بچه ها بهترین نمایش خود را داشتند و حتی می توانستند با پیروزی پرگل تری برد شیرین را به دست آورند اما مهم این بود که تیم ملی ایران با بهترین عملکرد مسافر جام جهانی شد.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان در این دیدار توانستند بهترین کارایی و عملکرد را در زمین داشته باشند و با خلاقیت بالایی اجازه ندادند حریف خطری را روی دروازه ایجاد کند. همچنین مهدی طارمی توانست یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین گل های دوران بازیاش را به ثمر برساند و میلیون‌ها ایرانی در سراسر دنیا را خوشحال کند، کاری که از ارزش زیادی برخوردار است.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص بازگشت هواداران در این دیدار به استادیوم تصریح کرد: حضور هواداران روی سکوها حتی به صورت محدود این امکان را به بازیکنان تیم ملی داد تا با روحیه بالاتری برای پیروزی بجنگند. این اتفاق در روزی رخ داد که خانم‌های فوتبالدوست ایران هم توانستند با حضور در استادیوم از نزدیک بازی را تماشا کرده و صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را از روی سکوها ببینیم، اتفاقی که امیدوار هستم ادامه پیدا کند و خانم‌های ایرانی که علاقه زیادی به فوتبال دارند بتوانند در بازی‌های بعدی تیم ملی و لیگ هم امکان حضور در ورزشگاه را داشته باشند و از نزدیک ورزش مورد علاقه و تیم‌های مورد علاقه‌شان را پیگیری کنند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در ادامه در خصوص مصاحبه‌اش با برنامه تلویزیونی روز قبل از بازی برابر عراق و ایجاد سوءتفاهمی در مورد سوالی که در مورد پرسپولیس از او پرسیده شد، به خبرنگار برنا گفت: یحیی گل‌محمدی مربی موفقی است و نباید شرایط به گونه‌ای برای او پیش برود که مجبور به استعفا شود. بهتر است مدیران و مسئولان باشگاه رودررو بنشینند و مشکلات را در فضایی دوستانه حل و فصل کنند چراکه گل‌محمدی سرمایه باشگاه به شمار می رود و از حمایت بالای هواداران برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار