رضا جبیره:

لطفا به داد تنها دلخوشی مردم آبادان برسید

تهران (پانا) - مهاجم صنعت نفت معتقد است چون عده‌ای از محبوبیت کاپیتان این تیم واهمه دارند به دنبال این هستند تا ریکانی را در میان طرفداران این تیم بد نام کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لطفا به داد تنها دلخوشی مردم آبادان برسید

به گزارش ایلنا، رضا جبیره مهاجم صنعت نفت آبادان در خصوص بازی با این تیم برابر ذوب آهن و بازگشتش به میادین اظهار داشت: خداروشکر میکنم که بعد از نیم فصل مصدومیت توانستم دوباره برگردم و بدون هیچ مشکلی بازی کنم. حقیقتا دلم برای بازی کردن تنگ شده بود. از همه‌ای آنهایی که در این مدت کنارم بودن واقعا ممنون هستم و امیدوارم بتوانم روزی محبت آنها را جبران کنم. شاهد بازی خوبی از دو تیم بودیم.

وی افزود: روی شوت تماشایی طالب ریکانی به گل رسیدیم و بعد از گل توانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم و به سه امتیاز ارزشمند در اصفهان در مقابل تیم خوب ذوب آهن دست پیدا کنیم.

مهاجم صنعت نفت در خصوص مشکلات به وجود آمده در این تیم و اعتصاب بازیکنان گفت: واقعا نمیدانم چی بگویم. اصلا نمیدانم چرا باید شرایط اینگونه باشد.تیم ما جز تیم‌های ارزان لیگ برتر است و این مشکلات کاملا عجیب است. چرا نباید به تیمی ک تنها دلخوشی یه شهر است کمک کنند؟ مدیران و مسئولین کجا هستند؟ چرا کسی به داد این تیم نمی‌رسد؟ قبل از بازی با ذوب‌آهن 10 درصد پرداختی داشتیم اما بعد از آن وعده ها باز هم عملی نشد.

جبیره خاطرنشان کرد: به نظرم مظلوم ترین تیم و هوادار را آبادان دارد. شاید همه ای حرف‌های که میخواهم بزنم تکراری باشد اما این حق مردم این شهر که صنعت نفت تنها دلخوشی آنها است نیست.خیلی ها در این شهر زندگی‌شان این تیم است و واقعا نمی‌دانم این اوضاع تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد. چندین سال است هواداران گله مند هستند و مشکلات را فریاد می‌زنند اما کسی به این موضوع توجه‌ای ندارد. .

وی در پاسخ به این سوال که صنعت نفت برخلاف مشکلاتی که دارد چگونه توانسته نتایج خوبی کسب کند اظهار داشت: ما به معنی واقعی یک تیم هستیم و به جرات می‌گویم جوی که در تیمی ما حاکم است در هیچ تیمی وجود ندارد. خدا را شکر بازی به بازی تیم ما دارد بهتر و بهتر می‌شود و علی رغم مشکلات موجود نتایج قابل قبولی را کسب کردیم و این نشان دهنده همدلی و وحدت در تیم ما است. ما بزرگ‌ترهای داریم که می‌توانند تیم را به خوبی مدیریت کنند. فقط امیدوار هستم مشکلات به زودی حل شود تا بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

مهاجم صنعت نفت در خصوص شادی جالب توجه بازیکنان این تیم بعد از گلزنی گفت: با هم وعده کردیم بعد از گلزنی و پیروزی در هر بازی با این حرکت خوشحالی خود را تقسیم کنیم و شکر گذار باشیم. حرکت جالب و قشنگی است و همه از آن استقبال می‌کنیم.

جبیره در خصوص اینکه برخی اعتصاب بازیکنان صنعت نفت را به طالب ریکانی ربط دادند و او را مقصر این موضوع می‌دانند، بیان کرد: نمی‌دانم این صحبت ها از کجا می‌آید این حرف ها درست نیست و هدف کسانی که آنها را مطرح می‌کنند این است که وجه طالب را در پیش هوادار خراب کنند چرا که از محبوبیت او می‌ترسند.طالب ریکانی بزرگ و کاپیتان تیم ماست و چشم همه به اوست آن هم در حالی ست که بازیکنان ما بعد از گذشت ماه‌ها فقط 10 درصد دریافتی داشته اند. از طرفی هر تصمیمی که می‌گیریم نتیجه جمع بندی بازیکنان است و هر تصمیمی گرفته می‌شود تیمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار