تصمیم‌گیری درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی به کجا رسید؟

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی کرونا، با اشاره به حزئیات جلسه امروز ستاد ملی کرونا، گفت شاخص‌های جدید رنگبندی کرونایی شهرها به ستاد ملی پیشنهاد داده می‌شود تا مورد تصویب قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم‌گیری درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی به کجا رسید؟

به گزارش ایسنا، شیراوژن با اشاره به ورود کشور به پیک جدید کرونا، گفت: باید آمادگی لازم در مجموعه بهداشت و درمان داشته باشیم و بحث واکسیناسیون را به شکل جدی تری دنبال کنیم. مردم عزیزی که دز سوم را دریافت نکردند حتما باید برای تزریق واکسن اقدام کنند. تزریق واکسن به کودکان نیز باید مورد استقبال قرار گیرد.

وی افزود: رئیس جمهور بر پیش‌بینی‌هایی که برای مراکز درمانی از نظر دارو و تجهیزات باید انجام شود و همچنین حمایت‌ از پزشکان تاکید کردند. همچنین اختیاراتی هم در خصوص اعمال محدودیت‌ها در اختیار استانداران و ستادهای استانی کرونا قرار دادند تا بر اساس وضعیت بیماری و رشد آن برای اعمال محدودیت‌ها تصمیم‌گیری کنند.

وی تاکید کرد: محدودیت‌هایی در ماه‌های قبل درمورد زنگ بندی‌ها داشتیم که با توجه به اینکه شرایط کشور از نظر واکسیناسیون تغییر کرده است قرار شد الگوهای مختلف محدودیت ها با توجه به رنگبندی‌ها بررسی مجدد شود و الگوهای جدید پیشنهاد و تصویب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار