سخنان مقامات سیاسی و ورزشی پس از صعود ایران به جام‌جهانی

مخبر: حامل پیام تبریک رییس‌جمهور به فوتبال و مردم ایران هستم

تهران (پانا) - معاون اول رییس‌جمهور صعود تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مخبر: حامل پیام تبریک رییس‌جمهور به فوتبال  و مردم  ایران هستم

محمد مخبر که در ورزشگاه آزادی حضور داشت پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ضمن تبریک به مردم و اهالی ورزش،گفت: به بازیکنان و مربیان پرتلاش تبریک می‌گویم که این شادی را به مردم ایران تقدیم کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز دو اتفاق خوشحال کننده رخ داد؛ ‌ اول این که به جام جهانی صعود کردیم و دوم این که با این سرعت به جام جهانی رفتیم و سایر بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را نیز با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون اول رییس‌جمهور هم‌چنین بیان کرد: رییس‌جمهور صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به مردم، ‌ بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تبریک گفت.

حمید سجادی: صعود ایران مبارک مردم باشد

همچنین حمید سجادی بعد از برد تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق و صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ان‌شاالله این برد مبارک مردم باشد. به عنوان خادم ورزش از طرف جامعه ورزش از رییس جمهور و معاون ایشان تشکر می‌کنم. از رسانه ملی و همه عزیزانی که کمک کردند با میزبانی شایسته، بازی برگزاری شود، تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید کنار تیم باشیم و بازی‌های آینده بهترین بازی‌های تدارکاتی باشد. امیدوارم در جام‌جهانی یک مرحله صعود کنیم و شایستگی بازیکنان‌مان را در کره زمین نشان بدهیم.

صالحی‌امیری: مردم در جشن صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی با خودروهای شخصی حضور پیدا کنند
رییس کمیته ملی المپیک از مردم درخواست کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از خودروی شخصی در جشن صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی، حامل پرچم کشور باشند.

رضا صالحی امیری پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: امروز یک ملت پیروز شد و ورزشگاه آزادی نماد نشاط و لبخند یک ملت است.

وی ادامه داد: درون زمین ۱۱ نفر به میدان رفتند و بیرون این زمین ۸۶ میلیون نفر همراه با تیم ملی فوتبال ایران بودند و دعای مردم امروز جواب داد و مجموعه تیم ملی با تیزهوشی و کمک خداوند به جام جهانی رسید.

رییس کمیته ملی المپیک با ارائه هشدار کرونایی به مردم ایران، ‌عنوان کرد: امیدوار هستیم ملت در جشن صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از خودروی شخصی حامل پرچم کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار