تاکید بر حضور دانش‌آموزان در مدارس است

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت با تأکید رئیس‌جمهور در ستاد ملی کرونا، تکیه و توجه آموزش‌ها بر میزان حضور دانش‌آموزان در کلاس درس است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر حضور دانش‌آموزان در مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در گفتگو با خبرنگاران و با قدردانی از حضور رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت در استان، خاطرنشان کرد: مواردی که در بحث آموزش و پرورش نیاز به توجه دارد در اختیار مقامات حاضر قرار خواهد گرفت و امیدواریم با توجه به حمایت همیشگی ریاست جمهوری از آموزش و پرورش نتایج مثبتی را برای مردمان خوب استان و حوزه تعلیم و تربیت شاهد باشیم.

وی در ادامه به موضوع نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با مجوزهای صادر شده و بکارگیری نیروهای تعیین تکلیف هیچ کلاسی در مدارس استان بدون معلم نیست و در سال های آینده نیز پیش بینی های لازم انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به اهمیت حضور دانش آموزان در کلاس درس تأکید کرد و افزود: همه مراکز آموزشی در استان آموزش های حضوری و ترکیبی را دنبال می کنند و تمام سعی ما بر این است تا به دنبال آنچه مد نظر مقام معظم رهبری در تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است، برسیم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت معلمان حق التدریس، تصریح کرد: حدود 3 هزار نفر از نیروهای تعیین تکلیف( پیش دبستانی، حق التدریس و خرید خدمات سال های گذشته) هستند که 2500 نفر از آنها تعیین تکلیف شدند و دوران پودمان خود را انجام و در حال تدریس در کلاس های درس هستند. همچنین آقای احمدی لاشکی (نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش) از صدور احکام نیروهای دوره سوم پودمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
محمد رحمتی با اشاره به نیاز دانش آموزان به تبلت و گوشی، اظهار کرد: با همکاری دستگاه ها، خیرین و اعتبارات دولتی که در اختیار نوسازی مدارس قرار گرفت، تبلت ها خریداری و به دست دانش آموزان نیازمند جهت بهره مندی از آموزش های بهتر قرار گرفت.

وی در پایان به پروژه های نیمه تمام و در حال ساخت استان مثل، استخر بزرگ فرهنگیان اشاره کرد و افزود: اطلاعات این پروژه ها از اداره کل نوسازی به عنوان متولی امر ساخت و ساز فضاهای آموزشی و فرهنگی دریافت شد و در اختیار رئیس جمهور و نمایندگان حاضر در استان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار