قالیباف:

قراردادی بین ایران با چین و روسیه بسته نشده است

تهران (پانا)‌ - رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مهریز و بافق در خصوص بی‌اطلاعی مجلس از مفاد قرارداد ایران و چین تاکید کرد هنوز قراردادی بسته نشده و اگر بسته شود به اطلاع مجلس می‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
قراردادی بین ایران با چین و روسیه بسته نشده است

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: قراردادها و فعالیت‌های دیپلماتیک دولت جای تشکر دارد، اما در خصوص قراردادی که بین ایران و چین بسته شد و اخیرا هم با روسیه بسته شده، مجلس بی‌خبر است.

وی افزود: وقتی هم که مردم در این باره از ما سؤال می‌کنند که این چه نوع قراردادی است و متن آن چیست، پاسخی برای مردم نداریم.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی قراردادهای بین‌المللی باید در مجلس تصویب شود و این ضعف مجلس است که از این موضوعات خبر ندارد.

صباغیان خطاب به قالیباف رئیس مجلس تأکید کرد: حداقل شما در این باره توضیح دهید که محتوای قرارداد چیست و این انتظار از شما که روز اول گفتید اقتدار مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ می‌کنید، هست که در این باره اطلاع‌رسانی کنید.

پس از تذکر این نماینده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به وی تأکید کرد: هنوز قراردادی بسته نشده و اگر قرارداد بسته شود، به اطلاع مجلس می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار