سرقت 7 میلیاردی از همسایه

تهران (پانا) - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای که از منزل همسایه خود 7 میلیارد ریال سرقت کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سرقت 7 میلیاردی از همسایه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان کرد: پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 126 تهرانپارس تشکیل و با ستور مقام قضائی به پایگاه چهارم این پلیس ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ساعت 19:40 دقیقه 29 اردیبهشت به همراه خانواده از منزل خارج و در ساعت 22:50 هنگام مراجعت با شیشه شکسته پنجره یکی از اتاق خواب ها و بازبودن آن مواجه می شود و سپس پی به سرقت مقادیری طلا و اموال به ارزش 7 میلیارد ریال می‌برد.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات اولیه سرنخ‌های متعددی کشف و احتمال اینکه سرقت توسط همسایگان ساختمان کناری باشد برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با جمع بندی یافته ها و سرنخ های موجود کارآگاهان موفق شدند سارقان که 2 برادر دارای سابقه سرقت منزل و همسایه شاکی بودند را شناسایی و در ادامه طی یک عملیات غافلگیرانه هر2 متهم را دستگیر و تعدادی از اموال سرقتی را از مخفیگاه متهمان کشف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان در پی جوئی های انتظامی به جرم ارتکابی معترف و با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار