نوری: خیرین مدرسه‌ساز موانع را از میان راه طالبان علم برمی‌دارند

ملارد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و ورزشی خیرساز شهرستان ملارد بر ضرورت اهمیت تکریم خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد و گفت خیرین مدرسه‌ساز موانع را از میان راه طالبان علم برمی‌دارند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نوری: خیرین مدرسه‌ساز موانع را از میان راه طالبان علم برمی‌دارند

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و ورزشی خیرساز در شهرستان ملارد با اشاره به کار بزرگ خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: این فعالیت‌ها از برکت انقلاب اسلامی است که با حضور خیرین مدرسه‌ساز قوام پیدا کرده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مشارکت مردم را یکی از مهم‌ترین عوامل در حوزه آموزش و پرورش دانست و افزود: به علت مردمی بودن این دولت، اداره این امور توسط مردم، سرلوحه کارها است و به همین دلیل امروزه شاهد مردم سالاری دینی و انقلابی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تأسیس مدارس نباید فقط به ساختن مدارس محدود شود، بلکه لازم است به درستی از آن استفاده شود؛ در تلاش هستیم تا روابط بین خیرین و آموزش و پرورش را تقویت کنیم و زمینه فعالیت بیشتر آنها را فراهم کنیم.

این مقام مسئول با تشبیه خیرین مانند یک خانواده گفت: همه خیرین با هم متحد هستند و ویژگی مشترک آنها از خودگذشتگی است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خیرین موانع راه طالبان علم را برمی‌دارند و ما هم تلاش کرده تا موانع موجود در این راه را برطرف کنیم تا راه برای این عزیزان هموارتر شود.

وی با اشاره به افتتاح ۸ پروژه در سطح شهرستان ملارد افزود: فعالیت‌های خیرین علاوه بر زمینه‌های معنوی در حوزه اشتغال‌زایی و تولید سرمایه نیز بسیار مفید بوده است.

گفتنی است در این مراسم ۸ پروژه آموزشی، طرح توسعه مکان‌های آموزشی و پرورشی و بازسازی زمین ورزشی شهید ثمری با حضور وزیر آموزش و پرورش استاندار تهران و دیگر مسئولان افتتاح شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار